  • 1. Data: 2002-04-28 16:00:45
    Temat: Cookies w Inteligo
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    http://inteligo.pl/nowosci/news-one.php?id=82

    fragment:

    "W jakim celu zostaje wprowadzony wymóg obsługi plików cookies?

    Wynika to z rekomendacji firmy Compaq Computers - integratora serwisu
    internetowego Inteligo i światowego lidera w tej dziedzinie. Jest to
    jednocześnie wymóg powszechnie stosowany w serwisach internetowych banków
    polskich i zagranicznych. Stosowanie cookies w wielu przypadkach podnosi
    szybkość i niezawodność działania stron."

  • 2. Data: 2002-04-28 16:03:37
    Temat: Re: Cookies w Inteligo
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    "corner" <c...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > polskich i zagranicznych. Stosowanie cookies w wielu przypadkach podnosi
    > szybkość i niezawodność działania stron."

    I jeszcze pytanko: co zrobić z polskimi literkami. Nie potrafie pisac bez
    nich, a zle sie wyświetlają.

  • 3. Data: 2002-04-28 16:09:09
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, Apr 28, 2002 at 06:00:45PM +0200, corner wrote:

> [...]
    > polskich i zagranicznych. Stosowanie cookies w wielu przypadkach podnosi
    > szybkoœć i niezawodnoœć działania stron."

    Nie lubie cookies wogole, bez wzgledu na to kto stosuje, ale
    argumentacja tutaj podana po prostu rzadzi ;-)

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-04-28 16:12:43
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > I jeszcze pytanko: co zrobić z polskimi literkami. Nie potrafie pisac bez
    > nich, a zle sie wyświetlają.

    Zmien kodowanie.

  • 5. Data: 2002-04-28 16:38:15
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote in message

    > Nie lubie cookies wogole, bez wzgledu na to kto stosuje, ale
    > argumentacja tutaj podana po prostu rzadzi ;-)
    >
    > --

    Też tak sądzę i dlatego to tu wlepiłem. Zapomniałem kilku uśmieszków dodać.

  • 6. Data: 2002-04-28 16:39:09
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    "minik" <m...@m...net> wrote in message news:aah74s$frf$1@news.onet.pl...
    > Zmien kodowanie.

    Może to głupie.
    To na pewno głupie, ale...:
    =- JAK?! -=

  • 7. Data: 2002-04-28 16:54:23
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Może to głupie.
    > To na pewno głupie, ale...:
    > =- JAK?! -=

    Przegladarka czy outlook?

  • 8. Data: 2002-04-28 19:10:29
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    "minik" <m...@m...net> wrote in message news:aah9j0$j4u$1@news.onet.pl...

    > Przegladarka czy outlook?

    Wiem, że to nie czas ani miejsce, ale outlook.

  • 9. Data: 2002-04-28 19:54:10
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Wiem, że to nie czas ani miejsce, ale outlook.

    Narzedzia => Opcje => Wysylanie

  • 10. Data: 2002-04-29 16:25:54
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    > Narzedzia => Opcje => Wysylanie