    From: xbartx <x...@b...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Co zamiast Revolut
    Date: Fri, 16 Aug 2019 21:40:51 +0200

    Ufff zakończyłem swoje przeboje z tą firemką, że tak to ujmę.
    Tak tylko z kronikarskiego obowiązku zobrazuje moją ostatnią bitwę.
    Wysłałem USD do brokera, oczywiście po weryfikacji przez Rev, po około 3
    tygodniach zrobiłem przelew zwrotny. Jedno i drugi konto moje
    praktycznie ta sama kwota minus haracz SWIFT. W Rev znowu konto
    zablokowane i Pani do mnie pisze, że oni dobrze zrobili przelew ale
    wrócił po 3 tygodniach ale w sumie ją to nie zdziwiło. W końcu po 30 min
    udało mi się wytłumaczyć, że zarówno jeden jak i drugi przelew moich
    pieniędzy z moich kont zrobiłem ja sam będą w pełni świadom tego co
    czynię i uwierzyła! uratowni! a nie nie teraz wyskoczyło, że nowy team
    się tym zajmie i 72h jest sobota godzina 9ta jakoś. W poniedziałek echo
    i wtorek echo, gadam na tym czat ale nikogo nie ma a nowego czatu nie
    otworzę a czat ma dziwny opis "waiting for the new agent..." wlazałem na
    www i szukam i się okazało, że w zakładce biznes na www jest czat to
    zagadałem do Pani, która się nade mną zlitowała, wzięła nr tel i
    powiedziała, że wrzuciła mnie w priority queue no to czekam to już środa
    była 10ta jakoś, no i ktoś się odezwał i znowu weryfikacja nie będę się
    rozpisywał ale mam nieodparte wrażenie, iż ta osoba wiedziała, że u nas
    w czwartek święto i przeciągnęła mnie do około 17tej. Mi już było
    wszystko jedno tak mnie przeciągnęli zrobiłem przelew dzisiaj przyszedł,
    konto premium po 3 miesiącach zamknięte w pizdu, nigdy więcej.

    Xenocide