    From: MK <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Co z ta moja emerytura - rowni i rowniejsi
    Date: Fri, 5 Nov 2010 09:51:14 -0700 (PDT)

    On 5 Lis, 17:36, "J_K_K" <j...@i...fm> wrote:

    > Jak w 1999 nowa firma omylkowa oplacala za mnie skladki do konca roku
    > (nie wzieli pod uwage, ze limit wplat zostal wyczerpany przez poprzednia
    > firme),
    > to w zeszlym roku przyslali zawiadomienie, ze tak bylo,
    > ale nie da sie tych pieniedzy odzyskac bo "WLASNIE" minelo 10 lat.
    > Pieniadze po prostu poszly w czarna dziure - nie wiadomo gdzie,
    > bo na pewnoi nie na moje konto.
    > ZLODZIEJE i tyle.

    Ja sie zastanawiam wlasnie czy tak nie bylo w moim przypadku. Limit
    zostal przekroczony i wycofali przekazane srodki, a zrobili to dopiero
    po czasie pozwalajacym na roszczenie o zwrot wobec ZUS.
    To co, moze jakis pozew zbiorowy? Jak widac nie jest to jednostkowy
    przypadek, ale jakies systemowe dzialania ZUS, ktory stanal przed
    widmem 'bankructwa'.
    Ja sie zastanawialem nad sciezka na skroty, czyli zlozeniem skargi na
    OFE do KNF, a wtedy by musieli dokladnie wyjasnic przyczyny wycofania
    czesci srodkow z mojego konta.

    MK