  • 1. Data: 2003-01-03 13:22:50
    Temat: Co z przelewami w soboty ?
    Od: "Figaro" <e...@h...pl>

    Nie jestem pewny: czy mBank i Lukas Bank (e-konta) realizują przelewy w
    soboty (wychodzące i przychodzace) ?

  • 2. Data: 2003-01-03 13:27:58
    Temat: Re: Co z przelewami w soboty ?
    Od: "Robert Wicik" <R...@o...pl>

    Użytkownik "Figaro" <e...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Nie jestem pewny: czy mBank i Lukas Bank (e-konta) realizują przelewy w
    > soboty (wychodzące i przychodzace) ?

    Zdaje się że żaden bank nie realizuje.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2003-01-03 13:28:35
    Od: "Kazimierz" <k...@a...net>

    > Nie jestem pewny: czy mBank i Lukas Bank (e-konta) realizują przelewy w
    > soboty (wychodzące i przychodzace) ?

    Nie - nie ma wtedy sesji KIRu, wiec zaden bank tego nie robi.
    Co do mBanku to tylko wewnetrzne sa realizowane.

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 4. Data: 2003-01-03 13:34:37
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Kazimierz" <k...@a...net> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Figaro" <e...@h...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie - nie ma wtedy sesji KIRu, wiec zaden bank tego nie robi.
    > Co do mBanku to tylko wewnetrzne sa realizowane.

    Jezeli z jednego banko do drugiego to tak, ele jezeli w obrebie jednego
    banku to mbank napewno realizuje takie przelewy ele nie wiem jak to jest z
    lukasem. W instrukcji do e-konta pisza tylko ze beda realizowane nachymiast.

    Marcin.

  • 5. Data: 2003-01-03 15:20:25
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:av43j8$eau$1@news.onet.pl, Marcin wrote:
> [...]
    > >
    > Jezeli z jednego banko do drugiego to tak, ele jezeli w obrebie
    > jednego banku to mbank napewno realizuje takie przelewy ele nie wiem

    Lukas również realizuje przelewy wewnętrzne w dni wolne.

    --
    Robert