  • 11. Data: 2014-01-04 10:56:04
    Temat: Re: Co w razie śmierci właściciela konta?
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > Wszelkie sprawy zalatwia na podstawie obejrzenia aktu zgonu - nie ma
    > tam godziny ?

    W dokumencie wydanym w USC nie ma godziny zgonu. Godzina stwierdzenia
    zgonu jest chyba na dokumencie który wystawia lekarz, ale to zostaje w
    USC (ten dokument jest wymagalny kiedy np. pożyczka jest ubezpieczona i
    należy zrobić kopię).

    Darek

  • 12. Data: 2014-01-04 11:56:42
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-01-03, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Wszelkie sprawy zalatwia na podstawie obejrzenia aktu zgonu - nie ma
    > tam godziny ?

    Na pełnym jest, na skróconym nie ma. A skrócony dostajesz i pokazujesz.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 13. Data: 2014-01-04 13:19:49
    Od: fifak <f...@w...pl>

    > Czy-co-tam-komu-się-jeszcze-nasunie?

    w ostatnich 3 latach chowałem 3 bliskie osoby

    i powiem że jest przejebane, żydobanki należało by spalić albo
    wystrzelić na księżyc

    milion razy chodzisz z tymi samymi papierami, oni je milion razy
    kserują, jak usłyszą że jesteś spadkobiercą to od razu łapią cię za "frak"

    kredyt bierzesz w 10minut a żeby go zamknąć po zmarłym potrzeba 3 miesiące

    ubezpieczenie to fikcja bo zawsze znajdą coś małym druczkiem

    do dzisiaj nie jestem pewny czy wszystko spłaciłem załatwiłem
    (pierdolona tajemnica bankowa która stoi nad wszystkimi przepisami)

    jebać pierdolone banki i finansjerę to oni przyczynią się do upadku
    obecnego systemu

  • 14. Data: 2014-01-04 20:24:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    sqlwiel wrote:
    > Jeśli ktoś ma jakieś doświadczenia bądź sprawdzalne informacje, to
    > uprzejmie proszę wrzucić.
    >
    > Czy ktokolwiek weryfikuje godzinę zgonu względem złożonych w tym samym
    > dniu dyspozycji?
    >
    > Lokaty - czy są z automatu zrywane, czy trwają do końca?
    >
    > Karty kredytowe - czy umowy są z automatu wygaszane? Skąd bank wie, że
    > klient zmarł?
    >
    > Czy-co-tam-komu-się-jeszcze-nasunie?

    Generalnie kodeks cywilny nie diefiniuje wygasniecia umowy w zaden sposob.
    Regulują to poszczególne banki w regulaminach produktów i tak powinno
    byc napisane co sie dzieje w momencie smierci wlasciciela rachunku.
    Zwykle bank zapisuje sobie ze podejmuje wszelkie działania w chwili w
    ktorej dowie sie o smierci posiadacza rachunku/karty.

    Jesli zadnego zapisu nie ma to nic sie nie dzieje a decyzję podejmują
    spadkobiercy wspolnie na podstawie poswiadczenia dziedziczenia lub
    decyzji sądu lub po dziale spadku na podstawie tego komu przypadł w
    udziale rachunek.