  • 21. Data: 2003-09-23 20:49:23
    Temat: Re: Co to znaczy token?
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bkq8go$22mt$...@f...acn.pl,
    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>:
    > "Grzegorz Olbrys" <g...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > Nie zaplacisz wprost za token to zpalacisz inaczej - np. w wyzszej
    > oplacie za konto czy prowizji za przelew.

    To w VW dobrze ukryli oplate, nie? ;P

    --
    Robert

  • 22. Data: 2003-09-23 21:01:52
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Robert" <u...@o...pl> wrote in message
    > To w VW dobrze ukryli oplate, nie? ;P

    No ba ;)
    Wiedzialem ze ktos o tym wspomni, ale to jest wyjatek potwierdzajacy regule
    :)

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 23. Data: 2003-09-23 23:06:16
    Od: "Grzegorz Olbrys" <golbrys(usun to)@poczta.onet.pl>

    "Piotr "Kazimierz" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net> wrote in message
    > "Robert" <u...@o...pl> wrote in message
    >
    > No ba ;)
    > Wiedzialem ze ktos o tym wspomni, ale to jest wyjatek potwierdzajacy
> [...]

    "- A może Maria Skłodowska Curie też była kobietą?!
    - To panie kolego nie był najlepszy przykład...
    - Bo mnie zmyliły baby..."

    :)))

    GO

  • 24. Data: 2003-09-24 07:36:18
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Piotr "Kazimierz" Kuźmiak" <

    > No ba ;)
    > Wiedzialem ze ktos o tym wspomni, ale to jest wyjatek potwierdzajacy
    regule

    ale ten ich token w VW oswietla kody non stop co nie jest
    najbezpieczniejsze.
    bezpieczniejszy jest token z PINem np taki jak w BGZ, PKOBP, Nordea
    (inne banki pewnie tez ale nie uzywalem)
    *** blad ***

  • 25. Data: 2003-09-24 07:42:32
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bkrhjq$841$...@n...news.tpi.pl,
    blad <b...@W...pl>:

    > ale ten ich token w VW oswietla kody non stop co nie jest
    > najbezpieczniejsze.
    > bezpieczniejszy jest token z PINem np taki jak w BGZ, PKOBP, Nordea
    > (inne banki pewnie tez ale nie uzywalem)

    BZWBK

    --
    Robert

  • 26. Data: 2003-09-24 17:00:46
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Grzegorz Olbrys napisał:

    > Poza tym w dalszym ciągu nie wiem jaka jest przewaga papierowej listy mBanku
    > nad tokenem. Macie jakiś pomysł ? (sensowny) bo J. Łysio milczy a ja
    > naprawdę chciałbym wiedzieć w czym taka lista jest lepsza od tokena.

    Jest tańsza (dla banku). Ktoś wie ile taki token kosztuje w hurcie? Bo
    możnaby policzyć próg opłacalności dla stosowania tokenów.

    pzdr

    Tomek

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 27. Data: 2003-09-24 17:03:39
    Od: "Grzegorz Olbrys" <golbrys@(usun to)poczta.onet.pl>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
> [...]
    > najbezpieczniejsze.
    > bezpieczniejszy jest token z PINem np taki jak w BGZ, PKOBP, Nordea
    > (inne banki pewnie tez ale nie uzywalem)

    A co jest w tym niebezpiecznego ?
    Kod przecież nie jest stały tylko się zmienia automatycznie co minutę.

    Poza tym w dalszym ciągu nie wiem jaka jest przewaga papierowej listy mBanku
    nad tokenem. Macie jakiś pomysł ? (sensowny) bo J. Łysio milczy a ja
    naprawdę chciałbym wiedzieć w czym taka lista jest lepsza od tokena.

    Pozdro
    GO

  • 28. Data: 2003-09-24 17:08:08
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bksi7q$auf$...@n...onet.pl,
    Grzegorz Olbrys <golbrys@(usun to)poczta.onet.pl>:

> [...]
    > mBanku nad tokenem. Macie jakiś pomysł ? (sensowny) bo J. Łysio
    > milczy a ja naprawdę chciałbym wiedzieć w czym taka lista jest lepsza

    Jest mniejsza do noszenia. Mozna sobie skopiowac i trzymac w dwoch miejscach
    (to oczywiscie moze byc tez wada). Mozna zeskanowac, zaszyfrowac inaczej.
    Jak sie zgubi/nadepnie, to nie trzeba placic jakiejs duzej kwoty.
    Nie wyczerpuje sie bateria.
    Dziala ponizej -50C ;)

    --
    Robert

  • 29. Data: 2003-09-24 17:23:28
    Od: "Grzegorz Olbrys" <golbrys@(usun_to)poczta.onet.pl>

    "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> wrote in message

    > Jest tańsza (dla banku). Ktoś wie ile taki token kosztuje w hurcie? Bo
    > możnaby policzyć próg opłacalności dla stosowania tokenów.
    >
    > pzdr
    >
    > Tomek

    :))))))
    Ja jestem klient a nie Bank ale masz rację nie wpadłem na to, że J. Łysio
    może być pracownikiem mBanku odpowiedzialnym za koszty i chwali zalety z tej
    perspektywy.

    Poza tym nie jestem pewien co do tej "taniości". Ktoś (coś) musi chyba te
    papierki drukować, pakować, wysyłać co jakiś czas. A taki tokenik (zwłaszcza
    ten uproszczony "sterowany" zmianą czasu a nie kodem z klawiatury) to tylko
    kawałeczek elektroniki (pewnie z Chin :) ) wysyłasz i wio...

    GO

  • 30. Data: 2003-09-24 17:23:29
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bksjn9$eiu$...@n...onet.pl,
    Grzegorz Olbrys <golbrys@(usun_to)poczta.onet.pl>:
    > "Robert" <u...@o...pl> wrote in message
    > No tu bym się spierał - widziałes token VW Banku ?

    Tak, mam go :)
    Objetosc ma wieksza od kartki z mBanku :)
    Zalezy jak sie mierzy gabaryty.

    > Jak wyczerpie się bateria to wymienią token za darmo
    Jasne, ale moze sie wyczerpac w niedogodnym momencie.

    > I tu mnie przekonałeś ;)
    :-)

    Tokeny Lukasa (VW ma takie same tylko inne kolorki) zeszlej zimy troche
    szwankowaly - poczytaj posty z najbardziej mroznych dni.

    --
    Robert