  • 1. Data: 2002-05-22 13:52:50
    Temat: Co teraz można wygrać od Lukasa?
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    Właśnie dzwonił gość z Lukasa do małżonki - coś wygrała, ale nie chciał
    mi powiedzieć co (mimo, że konto jest wspólne i rachunek KK też). Ma
    zadzwonić po 18.

    Co to może być?

  • 2. Data: 2002-05-22 13:57:29
    Temat: Re: Co teraz można wygrać od Lukasa?
    Od: "minik" <m...@m...net>

    http://www.lukas.com.pl/oferta_karty_visa_promo.asp ?

  • 3. Data: 2002-05-22 14:01:05
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    Robert <m...@k...wp.pl> pisze:

    > Co to może być?

    Właśnie szukam na stronach Lukasa... hmm... kupon do pralni? ;))

    http://www.lukas.com.pl/oferta_visaelectron_prom1.as

  • 4. Data: 2002-05-22 14:02:53
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    minik <m...@m...net> pisze:

    > http://www.lukas.com.pl/oferta_karty_visa_promo.asp ?

    No może rok darmowych zakupów... ale wątpię, już prędzej ten kupon do
    pralni ;)

    (bo nie wiem, czy to wygrana z VC czy z VE)

  • 5. Data: 2002-05-22 20:23:35
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@k...wp.pl>
    napisał w wiadomości