  • 21. Data: 2020-04-27 13:31:09
    Temat: Re: Co ten Citek wyprawia
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 kwietnia 2020 13:24:26 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Sprawdzic nie zaszkodzi, ale moze jednak nacisnac na bank - niech sie
    > przyzwyczaja, ze trzeba ujawnic :-)

    "Zbyt wysokie ryzyko transakcji"

  • 22. Data: 2020-04-27 13:50:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:

    >"Zbyt wysokie ryzyko transakcji"

    I niech dolaczy wszelkei dane osobowe, ktore przy tym przetwarzal,
    tudziez posiada.

    Po czym ... wydac dyspozycje usuniecia tych danych, bo skoro nie jest
    klientka, to nie ma potrzeby trzymac :-)
    I poprosic jeszcze raz :-)

    J.

  • 23. Data: 2020-04-27 13:52:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >O, a teraz przyszedł z citka sms z ofertą pożyczki na RRSO 15,66%.
    >S uma soszli.

    Moze licza na to, ze zobaczysz tylko "promocyjne oprocentowanie 5%"
    czy ile tam :-)

    A mnie nie wyslali - czuje sie dyskryminowany :-)

    J.

  • 24. Data: 2020-04-27 17:25:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." g...@4...net

    > A moze po prostu rozpoznali starego wisienkobiorce
    > i stwierdzili, ze klient nie rokuje :-P

    Właśnie taki dobrze rokuje.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 25. Data: 2020-04-28 11:46:28
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2020-04-27, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Moze licza na to, ze zobaczysz tylko "promocyjne oprocentowanie 5%"
    > czy ile tam :-)
    > A mnie nie wyslali - czuje sie dyskryminowany :-)

    Mi się udało w Citku raz ustrzelić pożyczkę na 4.96% i 0% prowizji,
    w celu "przeniesienia zobowiazań" z innego banku 1.5 roku temu.
    Od tego czasu nękają mnie telefonami z "atrakcynymi" ofertami na
    "dobranie środków", oczywiście na nowych warunkach :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 26. Data: 2020-04-28 11:53:55
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 27 kwietnia 2020 12:40:03 UTC+2 użytkownik Michal Jankowski
    napisał:

    > Całkiem zwyczajnie przydał mi się większy limit. :)

    To źle wróży...
    I nawet 50zł na flaszkę na otarcie łez nie dostałeś przy okazji :(

  • 27. Data: 2020-04-28 12:43:14
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 28 kwietnia 2020 11:46:32 UTC+2 użytkownik Wojciech Bancer napisał:

    > Mi się udało w Citku raz ustrzelić pożyczkę na 4.96% i 0% prowizji,
    > w celu "przeniesienia zobowiazań" z innego banku 1.5 roku temu.

    Teraz jest 0% RRSO do 10k - niestety tylko max. na 12 rat.
    I oczywiście tylko dla nowych klientów.
    Niby "na spłatę zadłużenia w innym banku" - ale tego chyba nie sprawdzają, kasę
    przelewają na konto klienta, a on może sobie "samodzielnie spłacić".
    Wychodzi więc darmowy kredyt.

    > Od tego czasu nękają mnie telefonami z "atrakcynymi" ofertami na
    > "dobranie środków", oczywiście na nowych warunkach :)

    Drugi raz na 5% nie dostaniesz - ale do mnie dzwonili z ofertami na 8% bez żadnych
    dodatkowych opłat, z całkiem sporymi sumami rzędu 100k i spłatą na 5 lat. Jakby ktoś
    potrzebował to na rynku czegoś takiego nie znajdzie.

    A praktycznie na stałe mam możliwość wypłaty do 90% limitu karty bez prowizji, bez
    opłat miesięcznych (na tym citi kosi frajerów jak mało kto) i na 8% (choć w
    kalkulatorze na stronie zapomnieli zmienić i wciąż liczy wg 10%).

    Teraz jeszcze znów mają promo, że za każde pożyczone 10k dają voucher na 100zł do
    biedronka. Sęk zapewne tkwi w prowizji - nie wiem, jaką sobie liczą, bo to promo
    tylko dla tych, do których zadzwonią.
    Ale pożyczając 40001zł dostajesz 500zł, pożyczkę musisz trzymać tylko do końca
    następnego miesiąca - a nawet nie musisz trzymać całych 40001zł, bo warunkiem
    otrzymania nagrody jest tylko brak spłaty całkowitej przed upływem tego miesiąca, a
    nie brak nadpłat ;>
    Jednak jeśli prowizja wyższa niż 1,25% to i tak się nie da na tym zarobić.

    Coś im ostatnio te promo wychodzą "oh, exploitable" - tak jak "Polecam Citi Priority
    - edycja I" gdzie do otrzymania 600zł wystarczyło zrobić ping-pong na 100k - i było
    na to 2 miesiące (choć próbowali oszukiwać i zaliczać tylko tym, którzy zrobili w
    ciągu miesiąca, bo "wg wyciągu sprawdzamy") - a korzystając z darmowych express
    elixir w santanderze można z citkiem kasę obrócić 3 razy dziennie, to wystarczyło
    mieć wolne raptem 1000zł - choć pewnie w zamierzeniu miało być osiągnięcia salda 100k
    - nie trzeba dodawać, że niestety nie ma kolejnych edycji tej promocji...

  • 28. Data: 2020-04-28 13:03:45
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 28 kwietnia 2020 11:53:56 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

    > To źle wróży...
    > I nawet 50zł na flaszkę na otarcie łez nie dostałeś przy okazji :(

    Ale z drugiej strony, jeśli masz "starą" kartę, na której jest teraz 4%, to i tak
    możesz się cieszyć z kredytu poniżej inflacji ;>

  • 29. Data: 2020-04-28 15:59:57
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2020-04-28, Dawid Rutkowski <d...@w...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > kasę przelewają na konto klienta, a on może sobie "samodzielnie spłacić".

    No mi tak dali ponad 100k. 1.5 roku temu to była wg mnie bardzo dobra oferta. ;)

> [...]
    dodatkowych opłat, z całkiem sporymi sumami rzędu 100k i spłatą na 5 lat. Jakby ktoś
    potrzebował to na rynku czegoś takiego nie znajdzie.

    A to ja wiem, że nie dostanę.
    Ale że po prostu spłacam "przeszłość", to mi akurat bardzo pasuje, nie kusi mnie
    "dobieranie" bo tanio. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 30. Data: 2020-04-30 17:48:54
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 28 kwietnia 2020 15:59:59 UTC+2 użytkownik Wojciech Bancer napisał:
    > On 2020-04-28, Dawid Rutkowski wrote:
    >
    > [...]
    >
    > No mi tak dali ponad 100k. 1.5 roku temu to była wg mnie bardzo dobra oferta. ;)

    Dalej jest - zresztą każda, dzięki której płaci się niższe raty (jeśli już inaczej
    nie można), taka jest.

> [...]
    >
    > A to ja wiem, że nie dostanę.
    > Ale że po prostu spłacam "przeszłość", to mi akurat bardzo pasuje, nie kusi mnie

    A mi się jednak udało załapać na testowanie tej "oh, exploitable" promocji - bo
    połączyli to ze "specjalną propozycją" z zerowymi prowizjami i opłatami.
    Rezultatami pochwalę się jak już się te kredyty pozamykają i będzie można policzyć,
    na jak duży ujemny procent - czyli ile w sumie citek za wzięcie tego kredytu mi
    zapłacił (a już tylko sam citek będzie wiedział, ile dodatkowo zapłacił prowizji
    firmie sprzedającej).

    To jest dobry bank, w stylu obecnych banków centralnych - rozdaje pieniądze...