  • 1. Data: 2003-03-09 14:12:34
    Temat: Co się dzieje z tą listą??
    Od: t...@p...onet.pl

    Zdarzały się awarie i opóżnienia. Jest jednak co raz gorzej. Może ktoś wie
    dlaczego?. Tensor1
    PS Tą wiadomość przesyłam o godz. 15:12.

  • 2. Data: 2003-03-09 14:39:26
    Temat: Re: Co się dzieje z tą listą??
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    t...@p...onet.pl wrote:
    > Zdarzały się awarie i opóżnienia. Jest jednak co raz gorzej. Może
    > ktoś wie dlaczego?.

    Przejdz na news serwer, zamiast korzystac z Onetu

    > PS Tą wiadomość przesyłam o godz. 15:12.

    I tak tez widnieje na liscie

    M.

  • 3. Data: 2003-03-09 15:28:13
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    > Zdarzały się awarie i opóżnienia. Jest jednak co raz gorzej. Może ktoś wie
    > dlaczego?. Tensor1
    > PS Tą wiadomość przesyłam o godz. 15:12.

    Tą wiadomość odbieram o 16 28 !!
    :)))))

  • 4. Data: 2003-03-09 20:05:25
    Od: Krystek <k...@s...pl>

    Dnia 03-03-09 15:12, t...@p...onet.pl wklepał na klawiaturze
    nastepujące słowa:
    > Zdarzały się awarie i opóżnienia. Jest jednak co raz gorzej. Może ktoś wie
    > dlaczego?. Tensor1
    > PS Tą wiadomość przesyłam o godz. 15:12.

    A co się ma dziać? Działa, chodzi i ma się dobrze :)

    K.

  • 5. Data: 2003-03-09 20:33:50
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    t...@p...onet.pl wrote:

    > Zdarzały się awarie i opóżnienia. Jest jednak co raz gorzej. Może ktoś wie

    Awarie? Opóźnienia? Znaczy mówisz o Onecie? Bo ciężko w przypadku
    _grupy_ dyskusyjnej mówić o awariach.

    Poza tym dlaczego zadajesz to pytanie nam, a nie twórcom/administratorom
    serwisu z którego korzystasz?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 6. Data: 2003-03-10 06:40:17
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > _grupy_ dyskusyjnej mówić o awariach.
    >
    > Poza tym dlaczego zadajesz to pytanie nam, a nie twórcom/administratorom

    Oczywiście, że zadaje to pytanie administratorom serwisu. Wydawało mi się, że
    wszyscy korzystaja z tego samego. Tensor1
    PS. W sobote i niedziele informacje pojawiały się z conajmniej dwugodzinnym
    opóżnieniem.

  • 7. Data: 2003-03-10 08:03:17
    Temat: Re: Co się dzieje z t? list???
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 10 Mar 2003 07:40:17 +0100, t...@p...onet.pl wrote:

    >Oczywiście, że zadaje to pytanie administratorom serwisu. Wydawało mi się, że
    >wszyscy korzystaja z tego samego. Tensor1

    hehe, czesto spotykam sie ze bankowcy pisza/mowia o dyskusjach na
    forum onetu i dziwnie na mnie patrza jak mowie o grupach dyskusyjnych
    :D.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 8. Data: 2003-03-10 09:12:07
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    t...@p...onet.pl wrote:

    > Oczywiście, że zadaje to pytanie administratorom serwisu. Wydawało mi się, że
    > wszyscy korzystaja z tego samego. Tensor1

    Eh. No to zle myslales. Usenet jest usluga rozproszona.

    > PS. W sobote i niedziele informacje pojawiały się z conajmniej dwugodzinnym
    > opóżnieniem.

    Powtorze. Napisz to administratorom serwisu z ktorego korzystasz.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 9. Data: 2003-03-10 09:19:01
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Oczywiście, że zadaje to pytanie administratorom serwisu. Wydawało mi
    > się, że wszyscy korzystaja z tego samego. Tensor1

    ROTFL ! Tensorku dzięki za poranną porcję rozrywki ;)

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 10. Data: 2003-03-10 15:41:50
    Od: t...@p...onet.pl

    > ROTFL ! Tensorku dzięki za poranną porcję rozrywki ;)
    >
    > Pozdrowienia,
    > Glenn
    Moja wiedza na ten temat jest jednak uboga. Korzystam z reguły z Internetu w
    pracy (uczelnia). Dostęp i transfer jest błyskawiczny. Wchodząc na stronę
    naszej listy dyskusyjnej widzę, że np. jest godzina 16:00 a ostatnia informacja
    pojawiła się 2-3 godziny temu. Wprowadzam swoją do któregoś tematu lub otwieram
    nowy temat. Żadnej reakcji. Dopiero po upływie np. dwóch godzin moja wypowiedz
    pojawia się na liście. W ciągiu tych dwóch godzin postać listy się nie zmienia;
    żadnych nowej informacji od kogokolwiek. Z taką sytuacją spotykam sie ostatnio
    dość często a ostatnio w sobotę. Może ktoś mi wytłumaczy kogo to wina. Tensor1
    PS. Wybacz ale tych aluzji nie rozumiem.