  • 1. Data: 2002-12-10 12:22:25
    Temat: Co sie dzieje: bankomaty Euronetu czy Multi/mBank ?
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Witam!
    Wczoraj próbowałem wypłacić gotówkę z Multibanku z bankomatu Euronetu.
    "Centralny serwer nieodpodwiada czy jakoś tak. Dzisiaj to samo z
    delfinkiem (inny bankomat).

    Tez tak macie?

    Pozdrawiam,
    BaLab, Poznan

  • 2. Data: 2002-12-10 13:25:19
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > Wczoraj próbowałem wypłacić gotówkę z Multibanku z bankomatu Euronetu.
    > "Centralny serwer nieodpodwiada czy jakoś tak. Dzisiaj to samo z

    wczoraj wypłacałem Multibank/Euronet i było OK.

    cześć

  • 3. Data: 2002-12-10 14:00:44
    Od: "Antonina Antonina" <a...@N...gazeta.pl>

    Mnie sie nie udalo wyplacic wczoraj pieniedzy w Multibanku (bankomat Euronetu),
    musialam wziac w kasie.

  • 4. Data: 2002-12-13 12:50:03
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witaj BaLab,

    W Twoim liście datowanym 10 grudnia 2002 (13:22:25) można przeczytać:

    > Wczoraj próbowałem wypłacić gotówkę z Multibanku z bankomatu Euronetu.
    > "Centralny serwer nieodpodwiada czy jakoś tak. Dzisiaj to samo z
    > delfinkiem (inny bankomat).

    Raz tak mialem ale zaraz podeszlo 2 gosci z asco i powiedzieli ze beda
    maszyne restartowac bo cos z nia nie tak. Zaskoczyli mnie tylko jak
    sie spytalem ile to potrwa - powiedzieli ze ok. 15 minut. Co ten
    bankomat w tym czasie robi?
    Pzdr

    --
    K.O.N.L.I.N.
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    chcesz napisac prywatnie: k...@p...pl
    "Mother should I run for president?"
    WinAmp gra: : (Winamp nic nie gra bo go Konlin wylaczyl ;-)

  • 5. Data: 2002-12-13 13:25:36
    Od: "dx" <d...@o...pl>

> [...]
    > maszyne restartowac bo cos z nia nie tak. Zaskoczyli mnie tylko jak
    > sie spytalem ile to potrwa - powiedzieli ze ok. 15 minut. Co ten

    A co ma robic ? To przeciez komputer + OS+soft+ mechanika. Nie miales nigdy
    problemow ze swoim kompem ?
    pozdrawiam
    dx

  • 6. Data: 2002-12-13 14:02:44
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Hello dx,

    d> A co ma robic ? To przeciez komputer + OS+soft+ mechanika. Nie miales nigdy
    d> problemow ze swoim kompem ?

    I to tlumaczy restart przez 15 minut? Tyle odpala sie twoj sprzet?
    Poza tym w pececie jest inna architektura, plug&play itp, co w czasie
    startu musi trwac. A bankomat raczej nie sprawdza czy ktos nowego
    dysku nie dolozyl.
    Pzdr
    Konln

    --
    Best regards,
    Konlin mailto:k...@g...pl

  • 7. Data: 2002-12-13 14:06:56
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Dec 13, 2002 at 03:02:44PM +0100, Konlin wrote:

> [...]
    >Poza tym w pececie jest inna architektura, plug&play itp, co w czasie
    >startu musi trwac. A bankomat raczej nie sprawdza czy ktos nowego

    Poniewaz bardzo czesto jest to mnie wiecej normalny pc, sprawdzajacy
    czy ktos dysku nie dolozyl, to wez pod uwage ze nie sa to _zadne_
    demony szybkosci. Dorzuc do tego koniecznosc wymiany pewnych
    informacji z siecia (zazwyczaj dosc wolna) i zblizysz sie do
    wyjasnienia.

    --

    --w

  • 8. Data: 2002-12-15 08:52:32
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Tue, 10 Dec 2002 13:22:25 +0100, "BaLab" <b...@p...com> wrote:

> [...]
    >Wczoraj próbowałem wypłacić gotówkę z Multibanku z bankomatu Euronetu.
    >"Centralny serwer nieodpodwiada czy jakoś tak. Dzisiaj to samo z

    Ja nie moglem wyplacic z Euronetu rano 9.12, lekko sie wkurzylem, na
    dodatek nie dziala tez POS Pekao na dworcu PKP, ale bilet mialem
    wczesniej juz kupiony ;)).

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 9. Data: 2002-12-18 11:59:52
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Hello Wojtek,

    WP> Poniewaz bardzo czesto jest to mnie wiecej normalny pc, sprawdzajacy
    WP> czy ktos dysku nie dolozyl, to wez pod uwage ze nie sa to _zadne_
    WP> demony szybkosci.

    To mnie nie przekonuje. Moj stary 486 odpala sie szybciej niz nowy
    Athlon 1800 XP. W tym wypadku starosc sprzteu jest raczej zaleta niz
    wada.

    WP> Dorzuc do tego koniecznosc wymiany pewnych
    WP> informacji z siecia (zazwyczaj dosc wolna) i zblizysz sie do
    WP> wyjasnienia.

    Ale ile tych informacji musi byc wymienianych i jak wolna musi byc ta
    siec zeby to tyle trwalo? Zreszta EOT, bardziej zalezalo mi na
    ostatnim pytaniu czyli co robi bankomat po restarcie :)))
    Pzdr

    --
    Best regards,
    Konlin mailto:k...@p...pl