    From: " kc" <k...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Co dalej grupo?
    Date: Sun, 1 Jul 2012 21:42:44 +0000 (UTC)

    charlie.delta.trader <c...@g...com> napisał(a):

    > pisz jak najwi=EAcej, za chwil=EA POlsza straci resztk=EA suwerenno=B6ci i =
    > zaczn=B1 si=EA wi=EAzienia dla opornik=F3w wyst=EApuj=B1cych przeciw ruskie=
    > j okupacji
    >
    > wiele m=F3wi zdj=EAcie przera=BFonego Czempi=F1skiego podczas uroczysto=B6c=
    > i pogrzebowych +gen.Petelickiego w =B6wiatyni
    >
    > byd=B3o nie zdaje sobie sprawy =BFe pocz=B1tkiem aneksji POlszy by=B3 zamac=
    > h na CAS-=EA z dow=F3dztwem Wojsk Lotniczych, a potem ju=BF polecia=B3o
    >
    > t=EA wojn=EA wygra=B3o ruskie GRU
    >
    > byd=B3o jest przeznaczone do roboty za 1500 w kilku ratach i grillowania fl=
> [...]

    Nie będzie tak źle. Jeszcze Polska nie zginęła, naród w chwilach zagrożenia
    potrafi się mobilizować. Zobacz jak szybko rosną cyferki na stronie petycji
    do Białego Domu. Smoleńsk pomógł wyeksponować całą agenturę, są na widelcu.
    Dożyjemy jeszcze czasów, w których już nikt nie będzie kwestionował Wawelu.
    Ale to OT, wracajmy do tematu.

    Endriu, 5 lat to za mało, ja się gapię na to już 18 lat (z przerwami
    oczywiście). Rachunek zysków i strat dodatni, ale nie na tyle, żeby z tego
    żyć. Też się uczę i tak już zostanie :). Chętny jestem do nauki, ale w tym
    przypadku nie powinienem. Tak ma chyba większość. No i w moim przypadku nie
    ma problemu ryzyka. Po prostu jestem pewien jak zachowa się rynek, więc
    wchodzę. Tylko, że ten rynek czasem (hm, często) nie jest pewny tego samego
    co ja.

    kc