  • Data: 2008-01-25 18:52:37
    Temat: Re: Citibank znowu nie działa -- totalna żenada
    Od: "ygreko" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:slrnfpkbf6.m42.kjonca@alfa.kjonca...
    > Dnia Fri, 25 Jan 2008 19:38:04 +0100,
    > osoba podpisana: ygreko <...@...com>
    >>
    > SOA#1

    Żebyś wiedział, że taką też odpowiedź uzyskałem na infolinii.
    Wiesz, może zacznę dokładnie notować kiedy i jaki komunikat uzyskałem, ale
    tu opiszę krótko:
    od 11 do 17 logowałem się z innego komputera w firmie około 10 do 15 razy
    (dziś miała przyjść pensja), przy czym ok. 5-6 razy uzyskałem informację:
    "Przykro nam, ale te informacje nie są w tym momencie dostępne".
    Teraz wróciłem do domu, korzystam z innego kompa i innego łącza i nie dość
    że dopiero po 9 minutach strona logowania mi się załadowała (inne strony
    oczywiście działają normalnie, przy czym niektóre inne taby z adresem
    strony do logowania wciąż są aktywne, i na jednym widzę teraz 13:59, na
    drugim 15:01 "Connecting to remote host www.online.citibank.pl..."), to po
    wprowadzeniu loginu i hasła zobaczyłem "Nie można wyświetlić strony".

    Wiesz, konta internetowe mam od 2000 roku (telepekao24.pl), z netu
    korzystam od 1996 (zacząłem od newsów, to były czasy, gdy się łączyłem
    modemem aby ściągnąć i czytać offline), i potrafię odróżnić problem z
    netem od problemu z serwisem.

    Generalnie citibank ma po prostu GÓWNIANY SYSTEM INTERNETOWY (pod względem
    wydajności, pewnie ten w Polbanku jest gorszy funkcjonalnie).
    A ponieważ system jest ważny dla mnie, bo z banku korzystam często i to
    właśnie przez net, więc potrzebuje działającego banku, a nie nie
    działającego.

    Coraz bardziej skłaniam się ku Multi, tylko wolałbym nie płacić za konto
    (w citi mam za free konto i przelewy).