eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank - z zalem, ale w imie zasad - likwiduję › Re: Citibank - z zalem, ale w imie zasad - likwiduję
  • Data: 2002-06-21 07:29:24
    Temat: Re: Citibank - z zalem, ale w imie zasad - likwiduję
    Od: "ToGa" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    | > To chyba tylko ceną za wydanie i użytkowanie karty
    |
    | 1. Odpowiedzialnośc posiadacza karty do 100zł i 48h przed zastrzeżeniem
    | 2. Dosłanie karty w dowolne miejsce w ciągu 48 godzin
    | 3. Zwiększenie limitu kredytowego w nagłewj potrzebie na telefon
    | 4. Bezpłatne wydanie karty w razie uszkodzenia/zgubienia
    | 5. Rozpoznawalną marke na całym świecie.
    |
    | A co ma BZWBK?
    |

    - Ubezpieczenie 4000/2500zł, co prawda z ograniczeniem ale jak znam Citi są
    znajdą jakieś kruczki, żeby odmówić szkody np. na 10000zł. A poza tym można
    wystąpić o limit 4000zł co i tak miesięcznie jest sporo.

    - W wariancie Idea Profit dzięki zdobytym punktom karta staje się całkowicie
    bezpłatna.

    - Serwis SMS do karty, nie muszę dzwonić i wystukiwać, żeby sprawdzić
    zadłużenie. W Citi tego nie ma (a może się coś zmieniło?)


    Jeśli chodzi podane przez ciebie zalety to dodałbym pkt.6 Automatyczna
    odmowa autoryzacji (wstyd, kłopoty finansowe itp.) w przypadku np. wyjazdu
    za granicę. System bezpieczeństwa Citi wywala taką transakcję jako
    podejrzaną, która wymaga potwierdzenia telefonicznego. Jeśli nie wziąłeś
    komórki to biada Ci. Nie pomagają telefony do Citi. Bo jest to przede
    wszystkim system bezpieczeństwa dla banku a nie dla klienta. O prestiżu
    marki Citi w Polsce też lepiej nie wspominajmy.

    Dodam tylko, że byłem użytkownikiem tej karty przez rok (bo z promocji) i
    jak chciałem zrezygnować to przez 2 miesiące miałem z nimi cyrk na kółkach.
    Za takie pieniądze za kartę powinni oferować dużo więcej.

    Polecam też lekturę archiwum grupy, gdzie przykładów kłopotów z Citi za
    granicą można znaleźć więcej. Pamiętam posta opisującego próbę podniesienia
    limitu w trakcie podytu w hotelu zagranicą. Telefon od klienta do Citi
    wywołał najpierw zdziwienie a potem sporą irytację.

    Na koniec z cech które wymieniłeś tak naprawdę punkty 2-5 są po prostu
    nieistotne i ja traktuję je jako marketingowe chwyty. A tylko dla pkt. 1 ta
    karta nie jest tyle warta. Inni też mają ubezpieczenie.

    Pozdrawiam

    Tomasz



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1