  • Data: 2002-06-21 09:00:24
    Temat: Re: Citibank - z zalem, ale w imie zasad - likwiduję
    Od: "ToGa" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <o...@m...oldfield.org.pl> napisał w
    wiadomości news:aeup8e$ova$1@news.onet.pl...

    | Źle znasz.
    |

    | A ja polecam własne doświadczenia.

    To może podzielisz się wiedzą bo ja doświadczenia z Citi mam takie, że to
    bank tylko dla tych co znają bankowość na wylot.

    1. Kłopoty z reklamacjami
    2. Wciskanie kitu przez handlowców z Citi w ofertach specjalnych "tylko dla
    Państwa firmy". Jedną z takich był ich kredyt dla pracowników naszej firmy.
    Oczywiście zapewniali, że wszyscy pracownicy się kwalifikują bo mają
    wymagane przez nich zarobki no i firma sprawdzona itp. Po czym jak dwóch
    kierowników zdecydowało się na kredyt do dostali figę, bo jeden miał
    podejrzany rachunek za telefon a drugi był za młody jak na ich widzimisię.
    3. Nagminie wprowadzają klientów w błąd podając oprocentowanie kredytu np na
    20%, podczas gdy faktycznie nominalnie wychodzi 38%. Działają na granicy
    oszustwa.
    4. Poczekam aż Tobie Citikarta się znudzi i życzę bezproblemowego rozstania
    bo odemnie chcieli swoje opłaty jeszcze po dwóch miesiącach od zamknięcia
    rachunku karty, łącznie z opłatą za kolejny rok.

    Ja mam złe doświadczenia, inni jak słyszę też no ale obyś Ty ich uniknął.