  • Data: 2002-06-21 09:22:00
    Temat: Re: Citibank - z zalem, ale w imie zasad - likwiduję
    Od: <d...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Na koniec z cech które wymieniłeś tak naprawdę punkty 2-5 są po prostu
    > nieistotne i ja traktuję je jako marketingowe chwyty. A tylko dla pkt. 1 ta
    > karta nie jest tyle warta. Inni też mają ubezpieczenie.

    Tylko dla pkt 1 nie jest tyle warta ???

    Widać, że nigdy nie ukradli czy karty i nie bardzo wiesz o czym mówisz. Mnie
    spotkała niestety taka nieprzyjemność (wyjęli mi z portfela tylko kartę, żebym
    się jak najpóźniej zorientował). Przypadkowo udało mi się to odkryć po 0,5h ale
    zdążyli już natrzaskać mnóstwo kasy, solidnie ponad limit CitiSilvera. Dzięki
    ubezpieczeniu Citi straciłem tylko 100PLN i zwróciły mi się wszystkie opłaty
    jakie Citi przez te lata ode mnie wyciągnęło za kartę. Jakby to była karta WBK
    to.... nie chcę o tym nawet myśleć jak bardzo byłbym w plecy.

    Darek