  • 1. Data: 2003-09-04 14:01:04
    Temat: Citibank mnie nachodzi
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    i chca mi karte kredytowa "promocyjnie" wcisnac.

    Powiedzcie no, doswiadczeni ludzie, warto? I zanim mi ten facet
    przyniesie papierki, to gdzie moge zobaczyc ile to naprawde kosztuje,
    bo na stronach citibanku to wszystko jest, ale zamiast tabeli oplat i
    prowizji sciaga sie regulamin...

    MJ

  • 2. Data: 2003-09-04 14:09:04
    Temat: Re: Citibank mnie nachodzi
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> napisał(a):

    > i chca mi karte kredytowa "promocyjnie" wcisnac.
    To znaczy za ile?Pyta o zaświadczenia o wysokości dochodu?
    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 3. Data: 2003-09-04 14:25:16
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl> writes:

    > To znaczy za ile?Pyta o zaświadczenia o wysokości dochodu?

    Za 30 zl, cokolwiek by to mialo znaczyc. Dwoch dzwonilo, pierwszy
    mowil, ze to promocja dla pracownikow Uniwersytetu i ze zaswiadczenia
    nie trzeba, drugi, ze trzeba. Jutro ma przyjsc, ciekawe co powie...

    MJ

  • 4. Data: 2003-09-04 15:16:55
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:
    > i chca mi karte kredytowa "promocyjnie" wcisnac.

    > Powiedzcie no, doswiadczeni ludzie, warto? I zanim mi ten facet

    Tak. Jeden z lepszych produktów. Oczywiście, jeśli się potrafi go
    uzywać. A wiesz, że Citi to ja nei znoszę.

    > przyniesie papierki, to gdzie moge zobaczyc ile to naprawde kosztuje,
    > bo na stronach citibanku to wszystko jest, ale zamiast tabeli oplat i
    > prowizji sciaga sie regulamin...
    Za każdy miesiac dolicz 6.50zł, o ile wykonasz transakcję.

    --
    ___________ (R)

  • 5. Data: 2003-09-04 15:19:23
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci
    > i chca mi karte kredytowa "promocyjnie" wcisnac.
    >
    > Powiedzcie no, doswiadczeni ludzie, warto? I zanim mi ten facet

    A masz, miales inne karty kredytowe ????
    Jest Ci ta karta do czegokolwiek potrzebna ????
    Jesli tak , to bierz.
    Wielu uwaza, ze dobrze miec karte kredytowa CitiBanku lub inne.

    Ja jednak do tej grupy nie naleze.

  • 6. Data: 2003-09-04 16:49:55
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> wrote in message

    > bo na stronach citibanku to wszystko jest, ale zamiast tabeli oplat i
    > prowizji sciaga sie regulamin...

    No zobacz... a ja widze tam rowniez toip... dziwne... ;)

    Maciej

  • 7. Data: 2003-09-04 17:10:06
    Od: wojsyl <w...@w...pl>

    Michal Jankowski wrote:
> [...]
    > przyniesie papierki, to gdzie moge zobaczyc ile to naprawde kosztuje,
    > bo na stronach citibanku to wszystko jest, ale zamiast tabeli oplat i

    Zalezy jaka to karta citi (chyba nie "Elle") i do czego Ci potrzebna.

    Wypytaj dokladnie o warunki, i najlepiej sprawdz czy
    masz to na pismie, bo akwizytorzy citi czasem lubia fantazjowac.
    Tabela oplat jest na koncu regulaminu.

    --w

  • 8. Data: 2003-09-04 18:18:37
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 9/4/2003 7:10 PM, Użytkownik wojsyl napisał:
    > Zalezy jaka to karta citi (chyba nie "Elle") i do czego Ci potrzebna.

    Nie.

    > Wypytaj dokladnie o warunki, i najlepiej sprawdz czy
    > masz to na pismie, bo akwizytorzy citi czasem lubia fantazjowac.
    > Tabela oplat jest na koncu regulaminu.

    Jesli karta za 30zl, to Mastercard Silver

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 9. Data: 2003-09-04 18:47:03
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Adam Płaszczyca <_...@i...pl> writes:

    > Tak. Jeden z lepszych produktów. Oczywiście, jeśli się potrafi go

    A w czym ta karta jest lepsza od analogicznej karty w PKOBP (poza tym,
    ze chyba w sumie ta z Citi jest jednak drozsza)?.

    MJ

  • 10. Data: 2003-09-04 19:05:45
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski"
    > A w czym ta karta jest lepsza od analogicznej karty w PKOBP (poza tym,
    > ze chyba w sumie ta z Citi jest jednak drozsza)?.

    moją znajomą zbajerowali na Golda i teraz buli co roku po 250 zl
    - a karte dali na 3 lata.
    A obroty wcale jej do utrzymywania takiej karty nie zmuszają
    nie chce jej sie odkrecac wszystkiego i wystepowac o normalna karte wiec
    placi
    *** blad ***