  • 11. Data: 2003-09-04 19:49:43
    Temat: Re: Citibank mnie nachodzi
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "blad" <b...@W...pl> writes:

    > Użytkownik "Michal Jankowski"
    >
    > moją znajomą zbajerowali na Golda i teraz buli co roku po 250 zl

    No dobrze, Golda nie chce, zreszta nikt mi nie proponuje... O zwyklych
    Mastercardach mowimy...

    MJ

  • 12. Data: 2003-09-04 19:50:36
    Od: wojsyl <w...@w...pl>

    Michal Jankowski wrote:

    > A w czym ta karta jest lepsza od analogicznej karty w PKOBP (poza tym,
    > ze chyba w sumie ta z Citi jest jednak drozsza)?.
    >
    > MJ

    mojemu koledze zablokowali, jak uzywal za granica,
    gdzie komorki nie dzialaja. stwierdzili "podejrzana transakcje",
    a ze nie mogli sie dodzwonic, wiec odcieli go od kasy.

    potem prosil, zeby wiecej takich numerow nie robili, ale okazalo
    sie, ze nie potrafia przestac, wiec podziekowal za citi.

    citi silver jest przyjemna jesli wykorzystujesz do transakcji
    bezgotowkowych i splacasz zadluzenie w ciagu 45 dni.

    nie wiem czy to ma zwiazek z citi, ale nie przypominam sobie
    zadnego problemu z autoryzacja, w przeciwienstwie do innych kart.
    uzywam od dawna, przewaznie bezkonfliktowo.

    --w

  • 13. Data: 2003-09-04 20:09:51
    Od: "Lewatywa" <l...@a...com>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Michal Jankowski"
    >
    > moją znajomą zbajerowali na Golda i teraz buli co roku po 250 zl
    > - a karte dali na 3 lata.
    > A obroty wcale jej do utrzymywania takiej karty nie zmuszają
    > nie chce jej sie odkrecac wszystkiego i wystepowac o normalna karte wiec
    > placi

    A jakim cudem ona 'buli' po 250zl a ja nie place za Golda ani grosza?

  • 14. Data: 2003-09-04 20:11:33
    Od: "Lewatywa" <l...@a...com>

    "wojsyl" <w...@w...pl> wrote in message

    > mojemu koledze zablokowali, jak uzywal za granica,
    > gdzie komorki nie dzialaja. stwierdzili "podejrzana transakcje",
    > a ze nie mogli sie dodzwonic, wiec odcieli go od kasy.

    Ja mialem to samo. I to na karte Gold. Kupilem aparat za $700 i od razu po
    tym mi zablokowali karte. Dopiero po rozmowie telefonicznej odblokowali. To
    podobno dla bezpieczenstwa wlasciciela karty. A ja mysle, ze raczej
    banku....

  • 15. Data: 2003-09-04 20:40:45
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 9/4/2003 10:09 PM, Użytkownik Lewatywa napisał:

    > A jakim cudem ona 'buli' po 250zl a ja nie place za Golda ani grosza?

    Bo za Golda sie tyle "buli", wiec nie wiem dlaczego Ty nie placisz...

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 16. Data: 2003-09-04 20:43:54
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 9/4/2003 9:50 PM, Użytkownik wojsyl napisał:

    > citi silver jest przyjemna jesli wykorzystujesz do transakcji
    > bezgotowkowych i splacasz zadluzenie w ciagu 45 dni.

    Skad te 45 dni ?

  • 17. Data: 2003-09-04 21:05:13
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 9/4/2003 10:40 PM, Użytkownik Marcin Nowakowski napisał:
    > Bo za Golda sie tyle "buli", wiec nie wiem dlaczego Ty nie placisz...

    Znaczy nie tyle, ale buli ;)

  • 18. Data: 2003-09-04 21:21:49
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > A w czym ta karta jest lepsza od analogicznej karty w PKOBP (poza tym,
    > ze chyba w sumie ta z Citi jest jednak drozsza)?.

    Przede wszystkim zabezpieczeniem - ubezpiecza bank, Twoja
    odpowiedzialnośc kończy się 72h przed zgłoszeniem utraty.
    Do tego tryb przyjmowania i rozpatrywania reklamacji - dzwonisz, kasa
    wraca niemal natychmiast na konto, potem dopiero rozpatrywana jest
    reklamacja. I jak na razie bez problemów - kilka transakcji
    internetowych, raz utrata karty i zakupy zrozbione przez złodzieja
    (tutaj płaciesz 100zł).
    Do tego bezpłatne numery z poza terenu kraju, możliwośc awaryjnego
    podniesienia limitu - wydałeś wszystko na wakacjach i ukradli Ci bilet
    na przykład.

    --
    ___________ (R)

  • 19. Data: 2003-09-05 00:53:12
    Od: "danny__p" <d...@n...poczta.onet.pl>

    > A jakim cudem ona 'buli' po 250zl a ja nie place za Golda ani grosza?

    Moze kolega jest Goldem "pełna geba" znaczy kasy powyzej 200 000 = wszystko
    za friko

    pozdr. danny

  • 20. Data: 2003-09-05 08:07:30
    Od: "Lewatywa" <l...@a...com>

    "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> wrote in message

    > Bo za Golda sie tyle "buli", wiec nie wiem dlaczego Ty nie placisz...

    Ja nie place za nia ani grosza i to od 2 lat. Moze dlatego, ze ja jestem tam
    VIP i mam odpowiednie konto.....