eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank: karty wydawane w promocjach typu za darmo na zawsze a opłata za kartę dodatkową › Re: Citibank: karty wydawane w promocjach typu za darmo na zawsze a opłata za kartę dodatkową
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citibank: karty wydawane w promocjach typu za darmo na zawsze a opłata
    za kartę dodatkową
    Date: Sat, 10 Feb 2018 17:38:37 +0100

    "Bogdan B." 5a7f10a3$0$579$6...@n...neostrada.pl

    > Mam dwie karty kredytowe (i po jednej dodatkowej) Citibanku wydane w promocjach
    promocjach na 140 lat Banku Handlowego, opłata wg
    > regulaminu promocji wynosi 0 zł za kartę główną i dodatkową przez wszystkie lata
    użytkowania karty.
    > Citi naliczył mi po 9 zł za kartę dodatkową, wbrew warunkom promocji.
    > Ktoś przerabiał już temat reklamacji takiej opłaty do "darmowych" kart?
    > Po upomnieniu zwracają pieniądze?
    > Dzisiaj infolinia jest bezradna, mam dzwonić od poniedziałku do piątku.

    Z mego doświadczenia:

    - gdy nie chcesz podwyżki limitu -- Citi podwyższa
    - gdy domagasz się podwyżki limitu -- Citi nie podwyższa
    - gdy reklamujesz słuszną opłatę -- Citi uznaje reklamację
    - gdy reklamujesz niesłuszną opłatę -- Citi nie uznaje reklamacji

    Ja też miałem mieć wszystko darmo* po grób, ale Citi naliczył mi opłatę
    (chyba 3 pln) i nie pomogły żadne protesty -- opłata została utrzymana w mocy. ;)
    [nie wiem, ilu watów, czyli Jouleków na sekundę...]

    * -- darmo, ;) o ile wleję na ROR co najmniej 2kpln miesięcznie, chocby ratalnie

    Gdy miesiąc kończył się a wpłaty nie było, Citi zadzwonił
    do mnie i upomniał mnie słowami jakimiś takimi:

    - brak wpłaty to opłata ;) a na pana koncie oszczędnościowym
    gniją tałzeny, które można by wylać na zewnątrz, by ponownie
    je wlać na ROR i zabrać, aby nie gniły, lecz procentowały
    w przytulniejszych stronach czy kĄtach bądź na kontach

    Na takie ponaglenie odparłem, że mam jeszcze i czas (kilka dni) na wlewkę, i luzaki.
    :)
    Do końca naszej współpracy Citi nie naliczył innej opłaty ani mnie, ani mojej matce,
    której dał kartę dodatkową do mojej i niczego nie obiecał w kwestii bezpłatnosci.

    -=-

    IMO nie warto szantażować Citiego treściami takimi:

    - jeśli utrzymacie w mocy [5 watów chociażby] opłatę,
    wypowiem umowę i zgarnę szmal wisienkowy związany
    [sznurem?] z założeniem kolejnej KK

    albowiem IMO Citi chętnie przystanie na taką propozycję. :)

    BTW wisienek za dodatkowąKK -- Citi miał dylemat, albowiem
    regulamin dodawania nie był dostatecznie jednoznaczny i w warunkach
    brzegowych można było podjąć sprzeczne decyzje -- Citi dał i mnie 75
    owoców za dodatkowąKK do matki KK i matce dał 75 owoców za dodatkowąKK
    do mojej KK.

    A zanim dał, zauważył, że zbliżyliśmy się do warunku brzegowego,
    przez co może dojść do niezamierzonego niedania ;) wisienek, co
    być może pociągnie ptrzebę skorygowania stosowną reklamacją, bądź
    nawet parką reklamacji...

    -=-

    IMO Citi dba o komfort klienta -- daje wiśnie, uznaje wypowiedzenia itd...
    Nie tylko Citi, i nie tylko banki...

    Pamiętam zachowanie realnej pracowniczki, która uświadomiła sobie, co czynię...
    Póki myślała, że kupuję towar z zamiarem zwrócenia, odpowiadała głową pochyloną
    nad inną robótką, ale gdy pojęła, że zgłaszam chęć odzysku szmalu, gwałtownie
    wyprostowała się, dosłownie rzuciła papierki, nad którymi medytowała i bez
    zwłoki uruchomiła procedurę odwrotną/przeciwną do zbywania... [towaru i klienta]

    Jak wiemy (wiemy doskonale -- real dawał 6 pln za szary pobór 2 hpln,
    co dawało nam 50 pln miesięcznie) real padł, ale na szczęście żyje
    dziś wcielony w [doczesność?] Auchan, stąpając mocniej po trudach
    naszej rzeczywistości... Dziś Auchan przeżywa renesans -- będąc
    beneficjentem rządowej formy ochronnej znanej z kryptonimu 500+.

    Tu i ówdzie (choćby w Białymstoku) Auchan występuje w barwach BiŁan,
    czym sprostał wymaganiom stawianym przez antymonopolowych urzędników.

    IMO takie istoty ;) jak Auchan, real czy Carrefour wspierały (i wspierają
    nadal) polską (zapewne nie tylko polską) biedotę, dając jej (przykładowo
    mnie) szansę na przeżycie, za co składam tym istotom podziękowanie.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. danutac.oferty-kredytowe.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;' leszekc.w.tkb.pl/danutac .;\|/......