eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank: karty wydawane w promocjach typu za darmo na zawsze a opłata za kartę dodatkową › Re: Citibank: karty wydawane w promocjach typu za darmo na zawsze a opłata za kartę dodatkową
  • Data: 2018-02-10 19:43:23
    Temat: Re: Citibank: karty wydawane w promocjach typu za darmo na zawsze a opłata za kartę dodatkową
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" p5n76k$fkm$...@n...news.atman.pl

    > Do końca naszej współpracy Citi nie naliczył innej opłaty ani mnie, ani mojej
    matce,

    Korektuję, czynnie wyrażając swój żal jakoś tak:

    - Citi naliczył matce opłatę za wydanie nowej plastykowej
    otoczki karty w miejsce zrabowanej w Biedronce i chyba
    opłaty nie cofnął...

    > której dał kartę dodatkową do mojej i niczego nie obiecał w kwestii bezpłatnosci.

    Rabunek odbył się na oczach i ochroniarzy Biedronki, i kamer monitorujących...
    (załoga Biedronki, jeśli wierzyć matce, wzięła w obronę rabusia, nie obrabowaną)

    Mnie zaś Citi naliczył wcześniej (zanim miała miejsce umowa dotycząca
    darmowości po grób) opłatę roczną i cofnął tę opłatę w efekcie złożenia
    bezpodstawnej :) reklamacji.

    Mille latami nie naliczał opłat, a gdy razu pewnego spóźniłem się
    z wypowiedzeniem umowy, zadzwonił i zaproponowałA przelew z karty
    -- eliminujący opłatę... Kosztem przelewu miał być czas potrzebny
    na operacyjny komplet -- przelew z karty na Oszczędne i przelew
    powrotny... Koszt zwiększył się nieco z MOJEJ winy. (chyba
    odwiedziłem marmur, czy nawet tam zadzwoniłem...)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. danutac.oferty-kredytowe.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;' leszekc.w.tkb.pl/danutac .;\|/......