    From: "Damian" <x...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citibank i reklamacje - znowu duża pochwała ode mnie
    Date: Thu, 9 Aug 2007 18:44:19 +0200

    > Mi ladnie odpowiedzieli na reklamacje w Citiphone, potwierdzajac pisemnie,
    > ze mam
    > do 2010 darmowa karte, prostujac w ten sposob mylny zapis w przyslanej
    > wczesniej
    > umowie informujacy, ze mam karte ze standardowej promocji wylacznie z
    > pierwszym
    > rokiem gratis.

    tak czytam czasami te wieszanie psów na citi w sprawie kart i nie wiem o co
    chodzi,
    ja juz osobiscie za karte VISA nie place od jakiegos czasu, w jakies tam
    promocji
    wydali tez dodatkowa VISE dla wskazanej osoby (bezterminowo bez oplat),
    wcisneli mi tez bezplatnie karte MC (po wniosek przyjechali do mnie do
    pracy)

    mimo, ze nie mam RORu u nich i nie wiedza ile zarabiam, limit podnosza co
    roku,

    teraz zmienili mi na Gold za ktore nie musze placic oplat standardowych, ku
    mojemu
    zaskoczeniu przyslali 2 złote (rowniez dodatkowa gold) chociaz nic o tym nie
    mowilem
    bo jej praktycznie ta osoba nie uzywa (tzn dotychczasowej srebrnej)

    mialem rownoczesnie karty innych bankow, ale po bojach zostaly karty Citi,
    bank w ktorym mam ROR jeszcze musi duzo zrobic w tym temacie
    abym znowu wyrobil sobie karte
    np umozliwic wyrobienie gold jesli zarabia sie 100zl mniej niz wymog banku

    konsultanci Citi sa bardziej elastyczni i ich wysokosc zarobkow nie
    interesuje, a kilkuletnia moja historia uzywania ich kart