  • 1. Data: 2006-12-20 20:42:22
    Temat: Citibank i kk
    Od: szogun11 <s...@w...pl>

    zaskoczyl mnie ten bank, przedstawiciel przyjechal, wzial dowod i po 3
    dniach przyszla karta bez zadnych zaswiadczen, bez niczego, czy oni
    wogole sprawdzaja ze ktos pracuje czy az tak ryzukuja ze daja kazdemu??

  • 2. Data: 2006-12-20 20:48:09
    Temat: Re: Citibank i kk
    Od: "Wojciech Kozlowski" <w...@w...pl>

    tak było w mojej firmie
    ale każdy musiał dac upowaznienie, że agent samodzielnie pobrał z kadr
    zaswiadczenie o zarobkach.

    Może tez podpisałeś takie upowaznienie ale nie zauważyłeś.

  • 3. Data: 2006-12-20 21:11:42
    Od: szogun11 <s...@w...pl>

    nic nie dawalem, podpisalem tylko umowe i wniosek..!!

  • 4. Data: 2006-12-20 23:13:08
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > zaskoczyl mnie ten bank, przedstawiciel przyjechal, wzial dowod i po 3
    > dniach przyszla karta bez zadnych zaswiadczen, bez niczego, czy oni
    > wogole sprawdzaja ze ktos pracuje czy az tak ryzukuja ze daja kazdemu??

    kazdemu nie daja...

    jaki dostales limit bez zaswiadczenia?

    jak napisalem kiedys na grupie, ze w Citi dostalem kk bez zaswiadczenia
    to nikt nie uwierzyl...

    okazuje sie, ze to fajny bank (jak do tej pory)

    pozdr.
    RobertS

  • 5. Data: 2006-12-21 07:56:28
    Od: szogun11 <s...@w...pl>

    RobertS napisał(a):

    > kazdemu nie daja...
    >
    > jaki dostales limit bez zaswiadczenia?

    2000 zl bez niczego, za pol roku zwiekszam :)

  • 6. Data: 2006-12-22 09:43:31
    Od: "Seba" <b...@g...pl>

    szogun11 <s...@w...pl> napisał(a):

    > zaskoczyl mnie ten bank, przedstawiciel przyjechal, wzial dowod i po 3
    > dniach przyszla karta bez zadnych zaswiadczen, bez niczego, czy oni
    > wogole sprawdzaja ze ktos pracuje czy az tak ryzukuja ze daja kazdemu??

    jesli jestes w BIK i masz tam pozytywną historię to wystarczy

  • 7. Data: 2006-12-22 13:54:59
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    Zawsze łatwiej dostać KK za pośrednictwem "przedstawiciela" bo im zależy,
    wiadomo że mają prowizję od każdej przyznanej karty więc często naginają przepisy.

    mBank też mnie mile zaskoczył, dali mi "kartę za podpis" z limitem 1800 (VC)
    nie wiem na jakiej podstawie. Wiek 20 lat, student, nieuregulowane wojsko,
    praca na um.zlecenie (za marne grosze), czy jestem aż tak wiarygodnym klientem?

    Sinus

  • 8. Data: 2006-12-22 22:15:54
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Sinus* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > dali mi "kartę za podpis" z limitem 1800
    > (VC) nie wiem na jakiej podstawie. Wiek 20 lat, student, nieuregulowane
    > wojsko, praca na um.zlecenie (za marne grosze), czy jestem aż tak

    A pewnie, życie przypili to albo do Afganistanu bądź Albionu
    pojedziesz, zarobisz, kredyt spłacisz ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    JID:o...@j...org || http://olgierd.bblog.pl

  • 9. Data: 2006-12-22 22:24:08
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
    *Olgierd*, która zaskrzeczała:

    Ewentualnie ubezpieczyciel spłaci...

    --
    Saiko Kila