  • Data: 2015-01-21 17:42:57
    Temat: Re: CitiPhone po zmianach
    Od: mx <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21/01/2015 15:25, ls wrote:

    > Tako rzecze Citi:
    >

    > Ja sie odwazylem ze 2 tyg. temu zadzwonic i zdefiniowac rachunek.
    > Na razie oplaty brak

    Ale żeś odważny, cho, cho.

    19 grudnia 2014 na tej grupie, tym ręcami, napisałem:

    "> Wszystkie szczegóły, w pytaniach i odpowiedziach na stronie banku:

    > https://www.citibankonline.pl/p/dokumenty.do
    >
    > Co załapałem?
    > Priority i Ultima - bezpłatnie. Karty i konta oddzielnie po 6,
    > odbiorcy rachunków, aktywacja, zastrzeżenie za darmo. Resztę można
    > zrobić przez net. Jeśli w danym miesiącu serwis był choć raz włączony
    > opłata zostanie pobrana.

    A Liwiusz dodał:
    "To, czego nie może pan zrobić przez internet, w tym przez zakładkę
    kontakt z bankiem (np. zdefiniowanie odbiorcy do płatności rachunków z
    karty) może pan bezpłatnie zrobić przez CitiPhone".

    Nawet opłaty za telefon możesz uniknąć 800 224 653