  • 1. Data: 2011-02-25 16:09:47
    Temat: Citi - zmiana pinu do KK w internecie
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    Witam
    Chciałem właśnie zmienić PIN do KK przez system transakcyjny i niestety
    poległem. Nigdzie nie mogę tego znaleźć.
    W cenniku też nie mogę znaleźć nigdzie informacji na temat zmiany pinu.
    Jest ta opcja w ogóle dostępna?? Bo nie wiem czy warto dzwonić na
    ichniejsze party line

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2011-02-25 16:38:01
    Temat: Re: Citi - zmiana pinu do KK w internecie
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 25 Feb 2011 17:09:47 +0100, lolekanabolek napisał(a):

> [...]
    > nigdzie informacji na temat zmiany pinu. Jest ta opcja w ogóle
    > dostępna?? Bo nie wiem czy warto dzwonić na ichniejsze party line

    PIN można chyba telefonicznie nadać nowy więc i pewnie zmienić. Nie wiem
    czy czasem w bankomacie się też nie da.

    Xenocide

  • 3. Data: 2011-02-25 16:43:27
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2011-02-25 17:38, xbartx pisze:
    > Dnia Fri, 25 Feb 2011 17:09:47 +0100, lolekanabolek napisał(a):
    >

    > PIN można chyba telefonicznie nadać nowy więc i pewnie zmienić. Nie wiem
    > czy czasem w bankomacie się też nie da.

    oki, dzięki za info

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 4. Data: 2011-02-25 16:44:14
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-02-25 17:09, lolekanabolek pisze:
    > Chciałem właśnie zmienić PIN do KK przez system transakcyjny i niestety
    > poległem. Nigdzie nie mogę tego znaleźć.

    Usługi -> Zmiana PINu
    Nie chwaląc się, znalazłem od razu :-)

  • 5. Data: 2011-02-25 18:24:56
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2011-02-25 17:44, Bogdan B. pisze:

    > Usługi -> Zmiana PINu
    > Nie chwaląc się, znalazłem od razu :-)

    to ja mam w takim razie jakąś wybrakowaną wersje, bo nie ma u mnie
    takiej opcji
    mam tylko uslugi: i do wyboru
    - wyciagi online
    - citi alerts
    - karta debetowa
    - pobierz historię transakcji
    - menager wydatkow karta
    - kursy walut
    - reszta dla ciebie
    - plac komorka
    - reszta dla ciebie
    - otwieranie nowego konta
    - nazwy rachunkow

    ciekawe co trzeba zrobic aby otrzymac upgrade ??

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 6. Data: 2011-02-25 19:11:11
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    mam tylko uslugi: i do wyboru
> [...]
    - otwieranie nowego konta
    - nazwy rachunkow

    >ciekawe co trzeba zrobic aby otrzymac upgrade ??
    U mnie w usługach jest tylko:
    - wyciagi online
    - citi alerts
    - zmiana PINu
    - pobierz historię transakcji
    - menager wydatkow karta

    Ale nie mam konta, tylko KK

  • 7. Data: 2011-02-25 19:17:36
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-02-25 19:24, lolekanabolek pisze:

> [...]
    > takiej opcji
    > mam tylko uslugi: i do wyboru
    > - wyciagi online
    > - citi alerts
    > - karta debetowa
    > - pobierz historię transakcji
    > - menager wydatkow karta
    > - kursy walut
    > - reszta dla ciebie
    > - plac komorka
    > - reszta dla ciebie
    > - otwieranie nowego konta
    > - nazwy rachunkow
    >
    > ciekawe co trzeba zrobic aby otrzymac upgrade ??

    Ja mam w Citi tylko kartę i widzę takie opcje w usługach:
    - Wyciąg online
    - CitiAlerts
    - Zmiana PINu
    - Pobierz historię transakcji
    - Menager wydatków kartą

    Zmiana PINu u mnie z pewnością działa, już jej używałem.

  • 8. Data: 2011-02-25 20:10:49
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2011-02-25 20:17, Bogdan B. pisze:

> [...]
    > - Pobierz historię transakcji
    > - Menager wydatków kartą
    >
    > Zmiana PINu u mnie z pewnością działa, już jej używałem.

    no ja mam i kk, i konto
    zmiane pinu musialem wiec dokonac telefonicznie

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 9. Data: 2011-02-26 14:53:53
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 25 Feb 2011 21:10:49 +0100, lolekanabolek napisał(a):

    > no ja mam i kk, i konto
    > zmiane pinu musialem wiec dokonac telefonicznie

    A to chyba wiem o co chodzi. Jak się logowałeś na konto, to nie widziałeś
    tego co masz dostępne do karty. Musiałbyś sobie utworzyć nowy profil
    logowania na kartę i wtedy byś zobaczył zmianę PINu - tak to u nich jest
    po prostu rozwiązane. Pamiętam, że też kiedyś, jak jeszcze miałem u nich
    kk, zalogowałem się i zdziwienie mnie naszło, że nie mogę przelewu zrobić.

    Xenocide

  • 10. Data: 2011-02-26 20:19:41
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2011-02-26 15:53, xbartx pisze:

> [...]
    > kk, zalogowałem się i zdziwienie mnie naszło, że nie mogę przelewu zrobić.

    faktycznie, mam 2 loginy do systemu, jeden był tworzony do KK, którą
    miałem wcześniej, a potem drugi aby aktywować konto. Oczywiście pod
    każdym loginem mam dostęp i do konta, i KK. Jednak aby zmienić pin do KK
    muszę zalogować się na konto KK. Musiałem sobie przypomnieć tylko drugi
    login i hasło.

    Chyba bardziej tego nie mogli skomplikować.

    --
    pozdrawiam
    Marcin