eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti wymusza instalację aplikacji do autoryzacji płatności kartą w internecie - koniec sms › Re: Citi wymusza instalację aplikacji do autoryzacji płatności kartą w internecie - koniec sms
    Subject: Re: Citi wymusza instalację aplikacji do autoryzacji płatności kartą w
    internecie - koniec sms
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <PbuvH.159933$gR8.68187@fx45.iad> <8...@a...kjonca>
    <5fbe814d$0$522$65785112@news.neostrada.pl> <8...@a...kjonca>
    <5fbe8fdc$0$510$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    <5fbedcd3$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fbfb9e7$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fc011d3$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fc0ee4e$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fc0f77c$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fc0fa37$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fc12733$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    From: _Master_ <M...@...pl>
    Date: Fri, 27 Nov 2020 17:43:25 +0100

    PS. Właśnie odpaliłem apkę do mille. Jest tam 4 cyfrowy pin.

    Tylko że... przed podaniem pinu już otrzymałem przypomnienie o
    propozycji pożyczki która jest dla mnie specjalnie przygotowana. Rzuciła
    mi się w oczy bo to ta sama kwota którą oferował mi człowiek w placówce
    banku.

    Symptomatyczne. Przed uzyskaniem autoryzacji apka już uzyskała
    informację o kliencie.

    Cholera wie co jeszcze zrobi. Komu przekaże dane? Komu przeleje środki...

    Tak działa android. To jest system pisany przez gimbazę dla gimbazy.
    NIE JEST ON BEZPIECZNY.