eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti wymusza instalację aplikacji do autoryzacji płatności kartą w internecie - koniec sms › Re: Citi wymusza instalację aplikacji do autoryzacji płatności kartą w internecie - koniec sms
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi wymusza instalację aplikacji do autoryzacji płatności kartą w
    internecie - koniec sms
    Date: Fri, 27 Nov 2020 13:17:16 +0100

    Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2020-11-26 o 15:21, J.F. pisze:

    >Że shakować dwa różne urządzenia jest TRUDNO a większość włamań
    >odbywa się przez mózg użytkownika.

    Akurat telefon to chyba w miare latwo.

    Wystarczy Cie namowic do zainstalowania aplikacji.
    Sprawdzales np ile aplikacji ma u Ciebie prawo do SMS ?

    >PS. 20 lat pracuję z komputerami. Nie mam zainstalowanego żadnego
    >antywirusa w komputerze.
    >Win8.1

    Co w zasadzie dobrze swiadczy o Microsoft i Win8, ale czy dobrze
    swiadczy o Tobie ? :-P

    Tylko, ze jak pamietam takie wirusy, ktorym wystarczylo, ze komputer
    byl podlaczony do wspolnej sieci. To chyba jeszcze w czasach XP bylo.
    Te dziure zalatali, ale czy na pewno nie ma innych ?

    A te legendy krazace, ze wystarczy zlą strone w przegladarce otworzyc,
    czy z Flashem, albo plik w Wordzie, albo w Acrobacie.
    Albo odpowiednio spreparowane urzadzenie do USB wsadzic - tylko
    legendy ?

    Sam MS duzo uczynil, aby zycie bylo ... ciekawsze. Np autoodtwarzanie
    nosnikow danych, ostatnio ukrywanie rozszerzen, otwieranie na
    podstawie zawartosci itp.

    J.