  • Data: 2017-09-23 09:56:18
    Temat: Re: Citi w USA
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 22 Sep 2017 09:36:24 -0700 (PDT), k...@g...com

    > Wydawca karty nie ma pojecia, poprostu w sklepie kasa sama decyduje
    > po bar codzie jaka transkacja ma byc (purchase czy cash advance),
    > bo jednoczesnie aktywuje te karte wzieta z polki w momencie jak ty
    > zaplacisz za gift card. O wszystkim decyduje jak jest kasa
    > zaprogramowana.

    Aktywacja ma jakis sens ... ale zniechecanie klienta oplatami przez
    Walmart nie :-)
    No ale jak kupuje taka karte razem z innymi zakupami, to sie raczej
    nie spodziewam dwoch osobnych obciazen na karcie. Ale moze w USA
    inaczej.

    Nawiasem mowiac, to w PL mnie spotkalo, ze jak kupilem "doladowanie
    telefonu" w supermarkecie, to musialem osobno zaplacic.
    Ale moze obsluga zle wyszkolona.

    J.