    From: darnok <d...@a...spam.ch>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi - opłata za korzystanie z serwisu Citiphone
    Date: Wed, 29 Oct 2014 20:09:17 +0100

    On 2014-10-29 09:16, luc wrote:
    > W TOiP, która będzie obowiązywać od 2015-01-01, pojawiła się taka pozycja:
    >
    > Opłata za możliwość korzystania przez Klienta z Serwisu
    > bankowości telefonicznej CitiPhone - 6pln dla wszystkich kart, z wyjątkiem Ultime i
    posiadaczy kont Citigold lub Citigold Select.

    > https://www.online.citibank.pl/retail/files/citiblue
    /karty/TOiP_kartowy_syg01_15_od_1stycz_A4_22_10_14.p
    df

    W przypadku jednej karty, jutro dzwonie zeby zamknac. I tak nie uzywam.
    A to jest dobry powod.

    W przypadku drugiej, wartej zatrzymania, zadzwonie w grudniu zeby
    wylaczyc Citiphone.

    W sumie to mam pomysl na zemste na nich. :)
    Jesli po deaktywacji Citiphone po 1 stycznia zadzwoni citi znow z jakas
    blyskotliwa oferta, od razu poinformuje ich ze:
    - wprowadzilem oplate za odbieranie polaczen z citiphone - 10zl/miesiac.
    Czy decyduja sie jak aktywowac? Jesli nie to niestety nie moge wysluchac
    ich oferty...

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."