    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi cichcem wycofuje Visy?
    Date: Fri, 24 Feb 2017 09:52:45 +0100

    Użytkownik "Dawid Rutkowski" napisał w wiadomości
    >Byłoby to nawet milutkie i śmieszne, gdyby nie było niepoważne.

    Widac cel byl wazniejszy :-)
    Ciekawe o co chodzi - MC ma dla bankow lepsze warunki, czy promocje im
    zaoferowal, pod warunkiem wyrobienia planu :-)

    >W sumie dobrze się skończyło, bo, jak rozumiem, skoro poprzednia visa
    >kończyła się w kwietniu, to nie było przerwy w jej używaniu ?
    >Chyba że aktywowaliście MC, albo citi zamknął visę ?

    No, jakby tam wieksze zadluzenie bylo, to zamkniecie mogloby byc
    ciekawe :-)

    >A ta nowa visa do kiedy ma ważność ? Skoro ma nowy numer rachunku do
    >spłat (upierdliwość niepotrzebna) to pewnie i karta ma nowy numer ?
    >Jeszcze zobaczymy, jak będzie ze spłacaniem starej - ja się kiedyś
    >nadziałem, jak zmieniałem okres rozliczeniowy (o, i na to też
    >spójrzcie, czy się nie zmienił dla tej "nowej" karty) to nagle się
    >okazało, że zmienił się również termin spłaty - i to tak 2 tygodnie
    >do przodu, dobrze, że to w ogóle - przypadkiem - zauważyłem. >Podobno
    >to dlatego, że nie mogą być na raz "aktywne" dwa wyciągi...

    Dobra uwaga.
    Najwyzej Imka napisze kolejna reklamacje napisze, ze nie prosila o
    zmiane terminu :-)

    J.