    From: Imka <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi - błędna kwota spłaty KK
    Date: Sun, 28 Dec 2014 14:52:42 +0100

    Dnia Sun, 28 Dec 2014 14:33:08 +0100, xbartx napisał(a):

    > Inna sprawa to poczekaj do kolejnego wyciągu, bo być może coś się jednak
    > pojawi. Wiem jednak że Citi jest tutaj bardzo elastyczne i można
    > spokojnie wynegocjować pierwszy pomyłkę w spłacie aby przeszła bez
    > karnych odsetek - to akurat kiedyś przetestowałem osobiście i działa.

    Nie wyrywałabym się z postem, gdybym nie poczekała :)

    Post napisałam właśnie po obejrzeniu kolejnego wyciągu - odnotowana na
    nim spłata uzupełniająca, owe 10 zł, oraz spłata całego poprzedniego
    wyciągu (na którym słowa o odsetkach nie było). Aktualnie karta nie
    używana, saldo zero. Myślisz że trzeba poczekać na jeszcze jeden?

    ZTCP to w podobnej sytuacji parę lat temu (tylko nie pomyłka, a zwykłe
    niemanie kasy na całą spłatę) odsetki pojawiły mi się na następnym
    wyciagu. A tu już dwa i nic.

    wyciąg z października - niedopłaciłam 10
    wyciąg z listopada - zorientowałam się w kiksie, spłaciłam natychmiast
    10, a w terminie kwotę wyciagu minus te 10
    wyciąg z grudnia - odnotowane tylko dwie wpłaty, saldo zero, w systemie
    też.

    Gdyby mieli coś mi policzyć to byłoby chyba już na listopadowym? :)

    --
    Imka