  • 11. Data: 2002-04-27 17:53:07
    Temat: Re: Citi - Visa i MasterCard
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Amehat <a...@a...net.pl> wrote:

    > Czyżby nie KK MC nie była objęto ochroną 48 h wstecz?

    Całkiem możliwe :-)

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 12. Data: 2002-04-27 18:46:29
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Amehat" <a...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > fakt, na tej ch ulotce tak pisze, ale na wniosku jest normalnie ze 48 h
    > wstecz przejmuja odpowiedzianosc
    >
    > --
    > JaKi

    Sprawdzilem w infolinii - 48 wstecz przed zastrzezeniem powyzej 100 PLN Citi
    przejmuje odpowiedzialnosc za szkody wynikle z nieuprawnionego uzycia nowego
    MasterCarda (tak jak w Citi VISA). Tak a propos, to tutaj tez Citi pokrywa
    straty, a nie trzeba isc do ubezpieczyciela sie wyklocac jak w przypadku KK
    Raiffeisena np...

    Pozdrawiam,
    Karciarz01

  • 13. Data: 2002-04-27 23:32:33
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Apr 27, 2002 at 08:46:29PM +0200, k...@p...onet.pl wrote:

    > Tak a propos, to tutaj tez Citi pokrywa
    > straty, a nie trzeba isc do ubezpieczyciela sie wyklocac jak w przypadku KK
    > Raiffeisena np...

    Oj, nie jestem pewny. Czytasz 'wyciag z ubezpieczenia' czy wlasciwa umowe?

    --

    --w

  • 14. Data: 2002-04-28 16:38:42
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > Oj, nie jestem pewny. Czytasz 'wyciag z ubezpieczenia' czy wlasciwa umowe?

    Zapisy o odpowiedzialnosci Citi 48 wstecz od momentu zastrzezenia sa w samym
    Regulaminie korzystania z karty. Ogolne warunki ubezpieczenia dotycza innych
    ubezpieczen na KK Citi (ubezpieczenia zakupow i ubezp. w podrozy).
    Sprawdzilem - regulamin Mastercarda jest taki sam jak VISA...

    Pozdr,
    Karciarz01

  • 15. Data: 2002-04-28 17:31:04
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, Apr 28, 2002 at 06:38:42PM +0200, k...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > ubezpieczen na KK Citi (ubezpieczenia zakupow i ubezp. w podrozy).
    > Sprawdzilem - regulamin Mastercarda jest taki sam jak VISA...

    Pytam jeszcze raz - jaki dokument czytasz (wyciag czy same
    ubezpieczenie) i w nim jest napisane ze masz sie zglaszac do
    ubezpieczyciela czy tez do banku?

    --

    --w

  • 16. Data: 2002-04-28 20:52:12
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    > to tutaj tez Citi pokrywa
    > straty, a nie trzeba isc do ubezpieczyciela sie wyklocac jak w przypadku
> [...]

    Mozesz rozwinac temat ? Interesuje mnie porównanie pakietów ubezpieczeń w
    różnych KK.
    Porównanie cen i warunków.

    MichalL

  • 17. Data: 2002-04-29 09:41:21
    Temat: Re: Citi - Visa i MasterCard cd
    Od: KamilaC <k...@n...com>

    Inna pani mowi zas, ze mimo reklamowania tego MasterCarda wszem i wobec,
    daja go tylko wybranym, na przyklad tym co sa od poczatku w Citi. Ja
    akurat jestem, ale na liste wybrancow sie nie lapie. Podobno jeszcze.
    Ciekawe, co dalej wymysla.

    KamilaC

  • 18. Data: 2002-04-29 15:49:40
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > daja go tylko wybranym, na przyklad tym co sa od poczatku w Citi. Ja
    > akurat jestem, ale na liste wybrancow sie nie lapie. Podobno jeszcze.

    To chyba jakies bzdury, idz najlepiej do dawnego oddzialu Citi (teraz
    CitiGold), z doswiadczenia wiem, ze tam mozna zalatwic "rzeczy niemozliwe"
    ;-))
    pzd

  • 19. Data: 2002-04-30 20:19:25
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > Pytam jeszcze raz - jaki dokument czytasz (wyciag czy same
    > ubezpieczenie) i w nim jest napisane ze masz sie zglaszac do
    > ubezpieczyciela czy tez do banku?

    Odpowidam jeszcze raz - w przypadku KK Citi nie czytam ani wyciagu z warunkow
    ubezpieczenia ani samej umowy ubezpieczenia. Zapisy regulujace kwestie ochrony
    karty na 48 wstecz przed zastrzezeniem sa W REGULAMINIE KORZYSTANIA Z KART
    KREDYTOWYCH CITIBANK, gdzie jest napisane, ze Citi przejmuje odpowiedzialnosc
    za nieuprawnione transakcje wlasnie na 48 wstecz przed zastrzezeniem.

    Natomiast w kartach kredytowych Reiffeisena w regulaminie nie ma slowa na
    tomiast ubezpieczenia na 48 wstecz, natomiast kwestie te reguluja Ogolne
    Warunki Ubezxpieczenia, gdyz jest to ubezpieczenie dodane jako ubezpieczenie
    AIG. Proponuje odwiedzic strony www reiffeisena, gdzie mozna sciagnac OWU o
    ubezpieczeniu 48 wstecz (ubezpieczenie strat finasowych to sie nazywa, czy cos
    takiego).

    W przypadku KK Lukasa jest chyba podobnie - tez jest zewnetrzny ubezpieczyciel.

    Czy tym razem bylo jasniej?

    Pozdr,
    Karciarz01

  • 20. Data: 2002-04-30 21:18:58
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]

    > KK

    > Mozesz rozwinac temat ? Interesuje mnie porównanie pakietów ubezpieczeń w

    Generalnie:
    Citi ma:
    - ubezpieczenie 48h wstecz (straty powyzej 100PLN pokrywa bank)
    - ubezpieczenie zakupow
    - ubezpieczenie w podrozy
    - zdjecie i podpis na karcie
    - natychmiastowa blokada karty i przejecie pelnej odpowiedzialnosci od tego
    momentu.
    Caly pakiet kosztuje 6.50PLN miesiecznie. Nie placi sie nic w przypadku
    zastrzezenia karty (zguba lub kradziez) i wyrobienia nowej.
    Jest tez ubezpieczenie opcjonalne uzytkownika na wypadek smierci badz trwalego
    kalectwa i kosztuje 0,36% salda miesiecznego.

    Reiffeisen ma:
    - ubezpieczenie 48h wstecz przed zastrzezeniem (Silver - straty do 4000PLN
    pokrywa ubezpieczyciel, a reszte posiadacz karty; Gold - straty do 8000PLN
    pokrywa ubezpieczyciel, a reszte posiadacz karty),
    - ubezpieczenie w podrozy,
    - natychmiastowa blokada karty i przejecie pelnej odpowiedzialnosci od tego
    momentu (poza transakcjami przy uzyciu PIN).
    Pakiet ubezpieczen nic nie kosztuje, natomiast placi sie za wyrobienie karty i
    PINu po zastrzezeniu (jedno zgubienie kosztuje 30PLN).

    Lukas ma:
    - bank przejmuje odpowiedzialnosc za transakcje 24h po zastrzezeniu (poza
    transakcjami przy uzyciu PINu)
    - jest tez odpowiedzialnosc ubezpieczyciela za nieuprawnione transkacje do 48h
    od momentu zastrzezenia karty lacznie powyzej 200PLN jezeli zgubienie/kradziez
    zostaly zgloszone na policje (najpozniej 48h od momentu zgubienia/kradziezy);
    pokrycie start do 10 tysiecy PLN minus 10% udzialu wlasnego w stratach
    posiadacza karty; kilka wylaczen, m.in transakcje internetowe i telefoniczne
    badz dokonane przez wspolmalzonka;
    - ubezpieczenie zakupionych towarow,
    - ubezpieczenie w przypadku smierci lub trwalej niezdolnosci wykonywania pracy.
    Oplaty: za powyzszy pakiet nie doszukalem sie zadnych oplat, choc w OWU mowi
    sie o jakims terminie wnoszenia skladek (moze jest jakas oddzielna umowa
    ubezpieczeniowa?). Natomiast zastrzezenie karty i wyrobienie nowej kosztuje
    25PLN + 39PLN (tryb normalny, 59PLN tryb przyspieszony) - oczywiscie za kazdy
    pojedynczy przypadek placisz.

    KK BZ WBK ma:
    - ubezpieczenie zakupow,
    - ubezpieczenie NNW (za granica),
    - jest ubezpieczenie opcjonalne uzytkownika karty, ktore kosztuje 0,30% salda
    miesiecznego i w przypadku smierci badz trwalego kalectwa ubezpieczyciel splaca
    zadluzenie.
    Za pakiet nie placi sie nic, natomiast placi sie 38PLN za wydanie nowej karty
    po zastrzezeniu.

    Ufff... To sie nachodzilem po tych stronach...

    Pozdrawiam,
    Karciarz01