  • 1. Data: 2003-01-02 11:08:06
    Temat: [Citi] KK i dodatkowe ubezpieczenie
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@U...pl>

    czesc.
    rozmawialem z kolega, posiadaczem KK Citi.
    posiada on ta karte i nie wykonuje nia zadnych operacji,
    i mowi ze w takiej sytuacji citi nie pobiera tej dodatkowej oplaty
    za ubezpieczenie ~ 6.5zl/m-c

    Czy to jest prawda? bo do tej pory to myslalem ta oplata jest naliczana co
    miesiac.
    potwierdzi ktos?

    pozdrawiam
    SirmarK

  • 2. Data: 2003-01-02 11:21:33
    Temat: Re: [Citi] KK i dodatkowe ubezpieczenie
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Marcin Kozlowski <s...@u...pl> wrote:

    > Czy to jest prawda? bo do tej pory to myslalem ta oplata jest naliczana co
    > miesiac.
    > potwierdzi ktos?

    Za każdy miesiąc w którym była dokonana choc jedna transakcja.

    --
    ___________ (R)

  • 3. Data: 2003-01-02 12:35:32
    Od: "RysioPysio" <a...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin Kozlowski" <s...@U...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > za ubezpieczenie ~ 6.5zl/m-c
    >
    > Czy to jest prawda? bo do tej pory to myslalem ta oplata jest naliczana co

    Witam,
    6.50 to jaest tzw. pakiet bezpieczenstwa , a ubezpieczenie to Credit Shield
    (0.08% od transakcji w okresie rozliczeniowym).
    Pakiet Bezpieczenstwa chyba placi sie zawsze - bez wzgledu na ilosc
    transakcji.
    Ale pewien nie jestem - nigdy mi sie nie zdarzylo nie wykonac transakcji.

    pozdrawiam

    Rysiek

  • 4. Data: 2003-01-02 12:41:38
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    RysioPysio <a...@t...pl> wrote:
    > Pakiet Bezpieczenstwa chyba placi sie zawsze - bez wzgledu na ilosc
    > transakcji.
    > Ale pewien nie jestem - nigdy mi sie nie zdarzylo nie wykonac transakcji.

    Nie płaci się go kiedy nie ma transakcji :-)
    --

  • 5. Data: 2003-01-02 16:15:33
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "RysioPysio" <a...@t...pl> napisał w wiadomości

    > a ubezpieczenie to Credit Shield (0.08% od transakcji w okresie
    rozliczeniowym).
    Nie 0,08% a 0,36% salda.

    --
    JaKi