  • 1. Data: 2003-01-02 09:18:28
    Temat: Pilny problem: Polskie znaki w adresie na karcie
    Od: "Adam" <e...@g...pl>

    Witam!
    Posiadam karte obciażeniowa Visa Classic. Od czasu do czasu uzywalem jej do
    platnosci w necie.
    Nazwa ulicy i miasta z adresu na karcie posiada polskie znaki diakrytyczne
    (nazwisko na szczescie nie).
    Ostatnio otrzymalem informację (od firmy hostingowej z USA) ze nie moga
    dokonac obciazenia mojej karty, gdyz nie zgadza sie adres na karcie z
    podanym przeze mnie. Ja podalem bez polskich znakow (tak jak podawalem
    zazwyczaj).
    Co zrobić w tej sytuacji? W jakim standardzie kodowania (czy w ogóle jest
    jakies kodowanie) jest zapis polskich nazw na karcie?

    Prosze odpiszcie, bo moją domenę odetną!
    Happy New Year!
    Adam

  • 2. Data: 2003-01-02 09:20:20
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    > dokonac obciazenia mojej karty, gdyz nie zgadza sie adres na karcie
    > podanym przeze mnie. Ja podalem bez polskich znakow (tak jak

    A co to za karta z adresem?

  • 3. Data: 2003-01-02 09:32:10
    Od: "Adam" <e...@g...pl>

    Na karcie wypisanego adresu oczywiscie nie ma (Visa Classic PKO BP charge),
    ale jest porownywany adres w jakims centrum autoryzacyjnym z podawanym
    przeze mnie. I niezgodnosci musza byc na poziomie polskich znakow....
    Adam

  • 4. Data: 2003-01-02 09:38:36
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:av10uv$2drb$1@news2.ipartners.pl, Adam wrote:
> [...]
    > charge), ale jest porownywany adres w jakims centrum autoryzacyjnym z
    > podawanym przeze mnie. I niezgodnosci musza byc na poziomie polskich

    Nie muszą. PKO BP może po prostu nie odpowiadać na zapytanie o adres.

    --
    Robert