  • 31. Data: 2007-04-11 19:20:20
    Temat: Re: Citi KK
    Od: "Marcin " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jan Strybyszewski <g...@o...pl> napisał(a):

    > Watpie mam czyste konto w BIk a KK posiadam od 5 lat.

    Bo moze ma znaczenie fakt, że masz juz 5 lat i kiedys nie dawali i jak
    obsługa karty jest bez zastrzezen nie wysyłają info do BIKu.

    Obecnie chyba 99% KK z citiego jest w BIKu. Ja spłacam co miesiac 100%
    zadłuzenia i KK jest w BIKu, kredyt gotowkowy też mam na bieząco
    aktualizowany.

  • 32. Data: 2007-04-11 19:20:50
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "badzio" <b...@n...epf.pl> wrote in message

    > Nie wiem - zastanawiam sie czy rata kredytu to wydatek mieszkaniowy ;)
    > --

    O ile pamietam to jest zastrzezenie, ze na splate innych kredytow nie
    wolno... Ale ja sie zapoznawalem z tymi zasadami jak usluga wchodzila w
    zycie, a od tego czasu juz kilka lat minelo...

    MK

  • 33. Data: 2007-04-11 20:16:35
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > A czesne to tez wydatek mieszkaniowy? ;)
    >
    > MK

    IMHO czesne sie kwalifikuje, ale raty kredytu juz nie

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 34. Data: 2007-04-12 06:53:24
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Doradcy może są przedmiotem żartów, ale prawdziwy strach to zapytać o cokolwiek
    panientkę w okienku od kredytów
    bezpośrednio w banku.
    Ostatnio przeżyłem (ledwo przeżyłem) taki horror w BOŚ ...
    Natomiast z doradcami jak z lekarzami, trzeba pójść do trzech.
    I nie dziwić się, że każdy mówi i radzi co innego ;-)
    JaC

  • 35. Data: 2007-04-12 09:52:24
    Od: "xviper" <v...@o...pl>

    Mam jeszcze jedno pytanie, wlasnie zlozylem wniosek, pani poinformowala mnie
    ze jesli bede miec pakiet bezpieczenstwa i creditshield to w przypadku gdy
    nie zrobie zadnej transakcji w danym miesiacu (zadluzenie 0) to wowczas nie
    beda naliczac oplat za te pakiety, czy to prawda? Przy okazji dowiedzialem
    sie ze citi jednak sprawdza i wspolpracuje z bik, opinia z bik jest brana
    pod uwage przy wydawaniu karty.

  • 36. Data: 2007-04-12 09:53:45
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "xviper" <v...@o...pl> writes:

> [...]
    > creditshield to w przypadku gdy nie zrobie zadnej transakcji w danym
    > miesiacu (zadluzenie 0) to wowczas nie beda naliczac oplat za te

    Prawda. Zresztą jedno z nich to jest liczone jako procent od
    zadłuzenia.

    Co więcej, liczy się zadłużenie w momencie wystawiania przez nich
    rachunku za dany miesiąc, więc jeśli nawet się zadłużysz, ale potem
    spłacisz wszystko zanim bank wystawi ci ten rachunek, to też za te
    ubezpieczenia (obydwa) nie płacisz.

    A czy warto je w ogóle mieć... Nie wiem.

    MJ

  • 37. Data: 2007-04-12 10:03:06
    Od: "xviper" <v...@o...pl>

> [...]
    > spłacisz wszystko zanim bank wystawi ci ten rachunek, to też za te
    > ubezpieczenia (obydwa) nie płacisz.
    >
    > A czy warto je w ogóle mieć... Nie wiem.

    zlozylem wniosek o golda a tam pakiet bezpieczenstwa wyglada ciekawie,
    wlacznie z naprawami domowymi wiec oplaca mi sie miec karte i nic nie
    kupowac, nie placic, a miec dodatkowe atrakcje ;-)

  • 38. Data: 2007-04-12 10:03:32
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    xviper wrote:
> [...]
    > okazji dowiedzialem sie ze citi jednak sprawdza i wspolpracuje z bik,
    > opinia z bik jest brana pod uwage przy wydawaniu karty.

    Ja od razu zrezygnowalem. Jezeli wiesz do czego sluzy i potrafisz
    normalnie uzywac kk to sa one (te ubezpiecznia) dla Ciebie zupelnie zbedne.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 39. Data: 2007-04-12 10:09:23
    Od: krzysn <k...@c...pl>

    xviper napisał(a):

    > zlozylem wniosek o golda a tam pakiet bezpieczenstwa wyglada ciekawie,
    > wlacznie z naprawami domowymi wiec oplaca mi sie miec karte i nic nie
    > kupowac, nie placic, a miec dodatkowe atrakcje ;-)

    No nie wiem czy w praktyce bedziesz korzystał z tych napraw domowych...
    Gdy mi zaczal ciec kran, sam go uszczelnilem :-)
    Fajna wydaje sie usluga porady lekarskiej na telefon - ktos sprawdzal ?

    Generalnie karty citi sa tutaj chwalone, rowniez przeze mnie. Np w tym
    miesiacu uruchomilem w koncu polecenie zaplaty w celu splaty zadluzenia
    karty. I jak fajnie, zadzwonila do mnie pani z citiphone z informacja,
    ze moje zadluzenie przekracza 1000 euro i podala kwote, jaka mam
    samodzielnie przelac :-) Reszta zadluzenia splaci sie PZ.
    A na konsultanta citiphone nie czekam dluzej niz 5 sekund. Majac
    doswiadczenie z mlinia (choc ostatnio chyba sie troche poprawilo) czy z
    infolinia netii (oczekiwanie nawet kilkanascie minut) taka rzecz rowniez
    cieszy.

    pozdr, krzysn

  • 40. Data: 2007-04-12 10:28:46
    Od: yayco <y...@n...pl>

    xviper napisał(a):
> [...]
    > wlacznie z naprawami domowymi wiec oplaca mi sie miec karte i nic nie
    > kupowac, nie placic, a miec dodatkowe atrakcje ;-)

    Atrakcji jeszcze nikt nie widział, a płacić za nie raczej nie warto
    (moim zdaniem)

    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****