  • 1. Data: 2013-12-12 20:28:23
    Temat: Citi Handlowy bardzo dziwny bank
    Od: Karol Misiukiewicz <k...@1...pl>

    1. Kurs USD i EUR jest bardzo barbarzynski, trzeba korzystać z on-line
    kantorów

    2. rachunki korporacyjne to inny system niż indywidualne, w placówkach, nie
    wszyscy kasjerzy są dopuszczeni

    3. system rozlicza kasjerów wg nominałów, np. mając banknot 100 USD nie da
    rady technicznie wpłacić 50 USD na konto osoby indywidualnej, i 50 USD na
    konto firmy, kasjerka musi rozmienić banknot na 2x 50 USD (jesli ma w
    kasecie banknoty 50 USD to nie ma problemu, ale jak nie ma, to rozmienia u
    kolezanki lub z sejfu)

    4. Przelewy CitiHandlowy os.fiz <-> CitiHandlowy firma chodzą wg sesji
    które wchodzą/wychodzą kilka razy dziennie w okreslonych godzinach.

    5. Małe placówki nie obsługują innych nominałów niż 100 USD, 50 EUR
    mając na koncie jakąś kwotę 112 USD czy 47 EUR w małej placówce jest
    technicznie niemożliwe wypłacić

    i Bank mimo takiego dziadostwa jakoś się trzyma i to całkiem nieźle

  • 2. Data: 2013-12-12 22:23:58
    Temat: Re: Citi Handlowy bardzo dziwny bank
    Od: k...@g...com

    Bo Citi w Polsce to wielkie dziadostwo. Nadaje się tylko do dwóch operacji godnych
    uwagi:

    - przychodzące przelewy z grupy Citi (citi global tranfer) na konta USD/GBP/EURO
    - wypłata bez przewalutowań i opłat w bankomatach CITI w walutach USD/GBP/EURO z kont
    subwalutowych podłączonych do karty debetowej.

    Te jedyne opcje dalej trzymaja mnie przy Citi. Jak zrobią opłaty za to, to baj baj.

  • 3. Data: 2013-12-13 08:32:51
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2013-12-12 22:23, k...@g...com pisze:
> [...]
    > - wypłata bez przewalutowań i opłat w bankomatach CITI w walutach USD/GBP/EURO z
    kont subwalutowych podłączonych do karty debetowej.

    No jeszcze płatności bezgotówkowe z subkont USD/GBP/EUR kartą debetową
    bez przewalutowań - łatwe "przepięcie" karty z PLN na walutę

    Slavekk

  • 4. Data: 2013-12-13 08:46:15
    Od: "Marek Kowalczyk (chess_m)" <m...@g...com>

    > - latwe "przepiecie" karty z PLN na walute˝
    >
    > Slavekk

    jak latwe? w oddziale czy np. przez citi online?

    mozna to latwo zmieniac PLN -> USD -> PLN ->USD?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 5. Data: 2013-12-13 10:11:07
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2013-12-13 08:46, Marek Kowalczyk (chess_m) pisze:

    > jak latwe?

    Łatwo łatwe...;)

    > w oddziale

    dawno nie byłem, pewnie tak

    > czy np. przez citi online?

    tak
    dwa kliknięcia i zmieniasz co chcesz - bankomat, bezgotówkowe, oba

    Slavekk

  • 6. Data: 2013-12-13 10:17:07
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2013-12-12 20:28, Karol Misiukiewicz pisze:
    > 1. Kurs USD i EUR jest bardzo barbarzynski, trzeba korzystać z on-line
    > kantorów

    Przesadzasz, kursy podobne jak w innych marmurkach czy bankach
    internetowych.
    Kiedyś miał gorsze
    Pokaż bank, który ma kursy konkurencyjne wobec kantorów internetowych.

    Slavekk

  • 7. Data: 2013-12-22 23:01:56
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    a teraz reorganizują częśc korporacyjną od detalicznej

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/album4/tarchomin/index2.php