  • 1. Data: 2013-12-11 21:44:35
    Temat: [info] Tańszy przelew europejski SEPA
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Taki mały hack a bardziej jako ciekawostka, no ale może komuś się przyda.
    Kolega mnie poprosił abym wysłał, jego siostrze, 200 EUR, tylko że 100
    miał w gotówce a 100 musiał dokupić. Postanowiliśmy skorzystać z
    aliorowego kantora, bo coś kojarzyłem, że jak się u nich kupi walutę to
    przelew jest za darmo. Fakt, jest, ale tylko dla zakupionej w kantorze
    waluty - czyli tak czy siak musiałem zapłacić 5 zł za przelew, bo tylko
    100 EUR zakupiłem. Jako, że spread w tym kantorze, jak zresztą w wielu
    internetowych, jest mały, to po prostu sprzedałem 100 EUR i znowu je
    kupiłem. Akurat dla takiej kwoty operacja (100 EUR) opłata wyniosła
    niecałe 2,5 zł no i cyknąłem darmowy przelew ;)

    Xenocide