  • 11. Data: 2009-10-08 20:33:20
    Temat: Re: Citi BP -> Citi Payback
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Zadzwoń na numer który jest na karcie, tam mówią co innego - co prawda
    > dzwoniłem z tym pytaniem tylko dwa razy ;-)

    a ja pytałem podczas wizyty w placówce...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    ps
    2x to niby mało? '=)

  • 12. Data: 2009-10-08 22:00:12
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    Użytkownik "Szymon" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Pamiętam czasy, gdy 1 pkt BP wart był ok. 4gr. Teraz to katastrofa, jednak
    > kartę zachowam (przelewy), a na BP też tankuję. Do mojego diesela ichnie
    > Ultimate jest całkiem niezłe - zauważam mniejsze spalanie, w
    > przeciwieństwie do wynalazków Shella, Orlenu i reszty.
    i mycie auta za 10zeta a teraz sprytnie...10 ale % znizki

    btw a mi na tym wynalazku shella lepiej sie jezdzi

  • 13. Data: 2009-10-09 07:45:42
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-10-09 00:00, Damian wrote:
    > U?ytkownik "Szymon" <x...@o...pl> napisa^(3) w wiadomo?ci
    > i mycie auta za 10zeta a teraz sprytnie...10 ale % znizki
    >
    > btw a mi na tym wynalazku shella lepiej sie jezdzi

    Mnie Shella polecił mechanik - jako jedyni mają (podobno) własne
    dostawy paliwa - wszystkie stacje z jednego źródła, nie tak jak na
    BP, gdzie stacje franczyzowe muszą tylko odpowiedni procent paliw
    kupować w BP.

    Natomiast co do kart, po kalkulacji zamykam Orange BZWBK, zaś Citi
    BP zostawiam też tylko ze względu na przelewy i płacenie w necie -
    wszystkie inne operacje bezgotówkowe polbankową, a pobieranie
    gotówki (jak zabraknie na koncie od debetówki) za pomocą OF/Noble.

    witrak()

  • 14. Data: 2009-10-09 07:58:58
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 08 Oct 2009 19:12:49 +0200, Michal napisał(a):
    > Uczestnicy Profit w Orange są chyba najbardziej zrobieni w konia na tym
    > wszystkim- zwłaszcza ci co mieli kartę mbanku Orange.

    Dokładnie - jak policzyłem to dzięki Profitowi zaoszczędziłem kilka tys. PLN
    wydanych na doładowania POPa... w Proficie na początku za 900pkt było 50zł,
    za bodajże 1800zł 150zł doładowania - a równocześnie np. każda złotówka
    wydana w Vision Express, Zibi (czyli sklepach gdzie raczej się spore kwoty
    wydaje) dawali 2 punkty profit ;) Jeszcze co miesiąc 100zł za opłacenie
    rachunku kartą kredytową, punkty za używanie mBank Orange, punkty za staż...

    Do paybacku nawet nie chce mi się rejestrować - po co wydawać kasę na SMSa
    rejestracyjnego, który się zwróci po tym jak wydam z 5000zł? :)

    > Dokładnie tak. Na przykładize głupiego BP- za 2l paliwa mamy 3gr bonusu,
    > czyli paliwo jest tańsze o 1,5gr. A wystarczy jechać na wspomniane przez
    > Ciebie Neste, Auchan czy cokolwiek (znaleźć taniej niż BP nie jest
    > trudno) i wlać chociażby 5gr taniej.

    IMHO najmilszy program lojalnościowy miało ESSO, potem w nico okrojonej
    formie (nieco droższe nagrody) przejął go Lotos. Kokosów nie ma, ale co pół
    roku tankowania można sobie odebrać nagrody warte po kilkaset złotych
    (np. grill elektryczny, kurtki itp.)

    > Tyle, że 1pkt za 3zł dostaję po prostu za używanie karty, która w tej
    > chwili jest moją jedyną KK i nie zamierzam jej zmieniać :) Oferta Citi w
    > tym zakresie wyjątkowo do mnie trafia.

    To już lepsze jest M&M, tam przynajmniej po paru latach gdzieś sobie
    polecisz :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 15. Data: 2009-10-09 08:19:44
    Od: mucher <m...@g...com>

    On Oct 9, 9:58 am, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    > To już lepsze jest M&M, tam przynajmniej po paru latach gdzieś sobie
    > polecisz :)

    No ale jeśli na "polecenie sobie gdzieś" potrzebujesz kilku lat, to
    implikuje automatycznie konieczność posiadania (żeby mile nie wygasły)
    - albo wyższego statusu, no ale to w sumie wyklucza "polecenie sobie
    gdzieś", chyba że zbierasz na bilet RTW. W sumie nie testowałem, ale
    wyglądałoby, że najsensowniejszym użyciem M&M byłyby loty wewnątrz
    jakiegoś kontynentu innego niż Europa (podatki!)

    Swoją drogą te profitowe doładowania chyba dawno już temu, ostatnimi
    czasy mniej ciekawie to wyglądało.

    mucher

  • 16. Data: 2009-10-11 12:51:49
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 9 Paź, 09:45, "witrak()" <w...@h...com> wrote:

> [...]
    > wszystkie inne operacje bezgotówkowe polbankową, a pobieranie
    > gotówki (jak zabraknie na koncie od debetówki) za pomocą OF/Noble.

    Wszystkie duże sieci biorą paliwo od jednego dostawcy Orlenu więc
    gdzie nie zatankujecie wspieracie nasz narodowy koncern paliwowy ;-)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 17. Data: 2009-10-12 02:03:44
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 09 Oct 2009 09:45:42 +0200, witrak() napisał(a):

> [...]

    Złudne, bo silnik pracuje bardziej kulturalnie. Ale komfort psychiczny ma
    też swoją cenę :) [trudniej zatankować ścierwo]

    > Mnie Shella polecił mechanik - jako jedyni mają (podobno) własne
    > dostawy paliwa - wszystkie stacje z jednego źródła,

    Tylko 99VP+

> [...]
    > wszystkie inne operacje bezgotówkowe polbankową, a pobieranie
    > gotówki (jak zabraknie na koncie od debetówki) za pomocą OF/Noble.

    A ja mam chyba ze trzy karty w portfelu, które się rozkładają po równo.
    Jak tak dalej pójdzie, to za 5 lat na którejś z nich uciułam na wiertarkę
    ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 18. Data: 2009-10-12 20:43:46
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-10-11 14:51, Jacek Erazmus wrote:

    > Wszystkie duże sieci biorą paliwo od jednego dostawcy Orlenu więc
    > gdzie nie zatankujecie wspieracie nasz narodowy koncern paliwowy ;-)

    No, nie całkiem. Po pierwsze jest spory import benzyn surowych.
    Po drugie w kraju robi je jeszcze co najmniej jeden producent :-)

    Po trzecie, taką benzynę, jaką leje się do baku, uzyskuje się przez
    mieszanie rozmaitych dodatków z tym, co daje dostawca, a to można
    robić na różne sposoby.
    Po czwarte, wozi się to jakimiś beczkowozami, i nie jest wszystko
    jedno, czy one wożą też coś innego i co.
    Po piąte, czasem coś się gdzieś niechcący doleje, przez przypadek
    domiesza, i wychodzi paliwa jakby więcej niż powinno być. Jak sieć
    dystrybucji obsługuje wyłącznie jednego odbiorcę, to takie przypadki
    są rzadsze.

    W sumie, podobno "przypadków" Shellowi zdarza się statystycznie
    mniej, a same dodatki są niezłe, więc paliwo pewnie wychodzi "mniej
    gorsze" niż gdzie indziej ;-)

    witrak()

  • 19. Data: 2009-10-12 20:45:24
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-10-12 04:03, Borys Pogoreło wrote:

    > A ja mam chyba ze trzy karty w portfelu, które się rozkładają po równo.
    > Jak tak dalej pójdzie, to za 5 lat na którejś z nich uciułam na wiertarkę
    > ;)

    Nie licz na to: Punkty Payback podobno po trzech latach ekspirują... :)

    witrak()

  • 20. Data: 2009-10-12 21:06:16
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    witrak() pisze:
    > Nie licz na to: Punkty Payback podobno po trzech latach ekspirują... :)

    A to nie jest tak, że póki doliczają się nowe to stare nie znikają ?
    Przecież to bezsensu, żeby raz nabyte punkty znikały. I jeszcze niech na
    nagrody pobierają punkty najpóźniej zdobyte :)

    --
    Mithos