    Subject: Re: Citek, KK vs Internet?
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Wojtek <w...@m...mail.com>
    Date: Tue, 21 Sep 2021 12:28:05 +0200

    On 20/09/2021 19:25, Michał Jankowski wrote:

    > Jak masz zatwardzenie, przepraszam, zatwierdzanie aplikacją, to nie ma i
    > nie było ani linków, ani kodów sms.
    >
    > Rozumiem, że te linki i kody to jak ktoś aplikacji nie używa?
    >
    >   MJ

    Tak, jak ktoś nie używa aplikacji, na przykład ja :D

    Dlaczego? Raz - że jest wybitnie kulawa i ciagle kazała mi się logować,
    dwa - obecnie mam root i generalnie strzelila focha więc niech Citi
    spada na drzewo.

    Aczkolwiek jak wspomniałem - podpinajac KK Citi do Curve nie trzeba się
    użeraż z idiotyzmami Citka a jak Curve chce potwierdzenia transakcji to
    zwyczajnie wysyła sms z kodem do przepisania w przeglądarce i wsio...

    w.