  • 1. Data: 2005-11-22 16:42:24
    Temat: Ciekawy bankomat Euronetu W-wa Zupnicza 11
    Od: " Marcin Ozdzinski" <m...@g...pl>

    Witam
    Nie wiem czy już tu było, ale w budynku Siemensa na Żupniczej 11 w Warszawie
    stoi "ogólnodostepny" ( bo przed portiernią :) ) bankomat euronetu serwisowany
    jak głosi napis przez Siemens Business Services.
    Ciekawostką jest jego funkcjonowanie , wkładamy kartę na chwilkę , wyciągamy
    ją a dopiero później wybieramy kwote wypłaty na końcu podajemy PIN i odbieramy
    banknot który spada na półeczkę :)
    Naprawdę warto to przetestować nie mogłem się nadziwić.
    Ciekawe czy pojawi się ich więcej ??
    Pozdrawiam
    Marcin Oździński

  • 2. Data: 2005-11-22 16:54:00
    Temat: Re: Ciekawy bankomat Euronetu W-wa Zupnicza 11
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

> [...]
    > odbieramy
    > banknot który spada na półeczkę :)
    > Naprawdę warto to przetestować nie mogłem się nadziwić.

    Na czym polega sensacyjnosc takiego rozwiazania?

  • 3. Data: 2005-11-22 17:40:10
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Tomek"

    > Na czym polega sensacyjnosc takiego rozwiazania?

    na kolejnosci czynnosci :-)
    *** blad ***

  • 4. Data: 2005-11-22 20:07:43
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    > na kolejnosci czynnosci :-)

    Czyli normalnie najpierw odbieramy banknot, potem podajemy PIN, nastepnie
    wybieramy kwote, a potem wkladamy karte?
    Przeciez to normalne, ze najpierw sie wprowadza karte, potem dane, a potem
    odbiera pieniadze.

  • 5. Data: 2005-11-22 20:08:42
    Od: Konrad Brywczyński <http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ>

    Tomek <t...@g...pl> w wiadomości
    l napisał(a):
> [...]
    > wybieramy kwote, a potem wkladamy karte?
    > Przeciez to normalne, ze najpierw sie wprowadza karte, potem dane, a

    Normalnie kartę odbierasz przed podaniem PINu?

    --
    Konrad J. Brywczyński "ZUS z pewnością jest instytucją
    k...@b...tk przestepczą, ale nie można nazwać

  • 6. Data: 2005-11-22 20:19:41
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <4f6a$43837a91$540a9585$20449@news.chello.pl>,
    t...@g...pl says...

> [...]
    > wybieramy kwote, a potem wkladamy karte?
    > Przeciez to normalne, ze najpierw sie wprowadza karte, potem dane, a potem

    Koledze chodzilo o to ze po zeskanowaniu kart (wlozeniu i wyciagneciu)
    podawal PIN i kwote (majac juz karte w kieszeni)

    Nic w tym nadzwyczajnego nie widze, choc fakt ze w Polsce nei widzialem
    takich bankomatow

    AP

  • 7. Data: 2005-11-22 20:39:50
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    > Koledze chodzilo o to ze po zeskanowaniu kart (wlozeniu i wyciagneciu)
    > podawal PIN i kwote (majac juz karte w kieszeni)

    Bingo. Przeciez w przyrodzie wystepuje masa bankomatow, w ktorych tylko sie
    przeciaga karte przez czytnik nawet bez wypuszczania karty z reki. Tak tez
    dzialaja systemy platnosci bezobslugowej np. na stacjach benzynowych (z tym,
    ze nie wymagaja PINu). Czym tu sie emocjonowac?

  • 8. Data: 2005-11-22 20:49:02
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Tomek napisał(a):

> [...]
    > dzialaja systemy platnosci bezobslugowej np. na stacjach benzynowych (z tym,
    > ze nie wymagaja PINu). Czym tu sie emocjonowac?

    Tym, że w PL nie jest to powszechne. Amen.

  • 9. Data: 2005-11-22 20:58:41
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > Tym, że w PL nie jest to powszechne. Amen.

    na litwie spotkalem bankomat:
    karta>pin>kasa>wydruk>karta po prawie 30 sek
    juz sie przestraszylem ze mi zezarlo karte

    Jean

  • 10. Data: 2005-11-22 21:04:37
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Jean <j...@w...pl> wrote:
    > na litwie spotkalem bankomat:
    > karta>pin>kasa>wydruk>karta po prawie 30 sek
    > juz sie przestraszylem ze mi zezarlo karte

    I nas OIDP też tak dawniej bywało - przynajmniej ja taką kolejność pamiętam
    z Banku Śląskiego (jeszcze wtedy nie ING) - oczywiście bez tych 30 sekund :)

    P.