    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Ciekawostka z roliczeń kartą.
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 13 Feb 2018 11:08:39 +0100

    Dnia Mon, 12 Feb 2018 16:53:21 +0100, Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    - rzeczywiście może być tak, że blokada poszła na 300zł, a obciążenie przyjdzie na
    150zł.
    kolejność czynności musi pozostać ta sama.

    > Nie, no 151,43, a kwota na kasie dokładnie razy dwa, ale na okrągło
    > napisałem. ALIOR przysyła maila z obciążeniem i był prawidłowy.

    Czasem sklepy, a moze banki, jakos lubia blokade zalozyc, moze to
    pokazaly.

    A moze to jakies szczegoly jego systemu - zaplaciles 150zl, ale
    przeciez nie ma tej kwoty w kasie, to moze jakos ich system
    wewnetrznie nabija sobie dwa razy, robi jeden zwrot, aby wszystko sie
    zgadzalo (gotowka, podatki, obroty, premia), tylko niepotrzebnie
    pokazuje.

    J.