  • 1. Data: 2003-02-27 05:59:59
    Temat: Ciekawostka
    Od: Trek_ <trek@usun_to.klub.chip.pl>

    czesc,

    soje sobie w kolejce do kasy w Pratkikerze,
    placi facet karta VISA Elecktor, kasjerka przyjmuje
    karte, wstutuje kwote do pos'a, facet autoryzuje transakcje
    pin'em, a tu nagle kasjerka robi sie czerwona jak burak,
    wzrok metnieje, zaczynaja sie nerwowe ruchy glowa i wolanie:
    Zosiu! Zosiu!

    Przybiega Zosia, facet zaczyna sie denerwowac, Zosia fachowym
    spojrzeniem mierzy faceta i spoglada na karte i mowi: "co, wziol
    Pan karte zony", facet: "tak, a co ?", Zosia: " tak , nie mozna,
    prosze Pana" i do kasjerki:"przyjmij to a nastepnym razem uwazaj"

    co Wy na to ?

    pozdrowienia,
    Pio'Trek'

  • 2. Data: 2003-02-27 06:15:55
    Temat: Re: Ciekawostka
    Od: "rmrmg" <i...@s...atu.re>

    in <b3k9ml$sl5$1@nemesis.news.tpi.pl> from Trek_

    > co Wy na to ?
    ja wymiękam, ciekawe co by zrobiły gdyby facet powiedział, że znalazł
    gdzieś na ulicy

    --
    registered Linux user 261525 | Wszystko jest trudne przy
    gg 2...@w...pl| odpowiednim stopniu

  • 3. Data: 2003-02-27 06:33:18
    Od: calcium300mg <c...@o...pl>

    On Thu, 27 Feb 2003 06:59:59 +0100, Trek_ <trek@usun_to.klub.chip.pl>
    wrote:

> [...]
    >Pan karte zony", facet: "tak, a co ?", Zosia: " tak , nie mozna,
    >prosze Pana" i do kasjerki:"przyjmij to a nastepnym razem uwazaj"

    No i słusznie. Ludziom trzeba ufać.

    T.

  • 4. Data: 2003-02-27 08:08:30
    Od: "Robert Mucha" <r...@w...pl>

    Nie tak dawno był reportaz na TVN o takich numerach. Czasem na podpis nie
    patrza, karta na zone to tez nie problem. Choc czasem sa miejsca gdzie
    czlowieka sprawdzaja.
    Robert

  • 5. Data: 2003-02-27 08:15:48
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    calcium300mg wrote:

    > No i słusznie. Ludziom trzeba ufać.

    na slowo ? W takim przypadku co najmniej powinny poprosic faceta o 2
    dokumenty ze zdjeciem...
    Poza tym zona ma prawo taka transakcje reklamowac i sprawe wygra a Praktiker
    bedzie musial zaplacic.

    D.

  • 6. Data: 2003-02-27 08:34:01
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia Thu, 27 Feb 2003 09:15:48 +0100, "Dave" <w...@o...pl>
    napisał(a*):

    > na slowo ? W takim przypadku co najmniej powinny poprosic faceta o 2
    > dokumenty ze zdjeciem...
    > Poza tym zona ma prawo taka transakcje reklamowac i sprawe wygra a Praktiker
    > bedzie musial zaplacic.
    Nie wygra - facet autoryzował transakcję jej PINem. Zgodnie z regulaminem
    (chyba we wszystkich bankach) jeśli użyto jej PINu to jej problem.

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 7. Data: 2003-02-27 09:03:43
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On Thu, 27 Feb 2003 09:08:30 +0100, "Robert Mucha" <r...@w...pl> wrote:

    >Nie tak dawno był reportaz na TVN o takich numerach. Czasem na podpis nie
    >patrza, karta na zone to tez nie problem. Choc czasem sa miejsca gdzie
    >czlowieka sprawdzaja.

    Ale tu nie bylo zadnego numeru. Facet autoryzowal karte pinem. Co jeszcze mogl
    zrobic?

    --
    - Maciej Kulawik ----------------
    - m...@p...pl --------------

  • 8. Data: 2003-02-27 11:43:36
    Od: "Mentos" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Robert Mucha" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Nie tak dawno był reportaz na TVN o takich numerach. Czasem na podpis nie
    > patrza, karta na zone to tez nie problem. Choc czasem sa miejsca gdzie
    > czlowieka sprawdzaja.

    Czasem :DDDDD

    Na podpis patrza w jednym na 20 przypadków placenia karta.
    Nie wiem moze dlatego ze mam karte ze zdjeciem ale bardzo rzadko sie zdarza
    ze sprzedawca zawraca sobie glowe sprawdzaniem podpisu. Zazwyczaj zaraz po
    przejechaniu kata przez terminal oddaje mi ja

    --
    Pozdrawiam:

    MENTOS
    m...@o...pl