  • 1. Data: 2004-04-01 08:02:18
    Temat: Ciekawa propozycja inwestycji
    Od: "Joaśka" <j...@o...pl>

    Jeśli lubisz swoje sprawy finansowe załatwiać przez internet, telefon lub za
    pomocą SMS-u i nie chcesz ponosić opłat za takie usługi, powinna zainteresować
    Cię oferta nowoczesnej instytucji finansowej, gdzie jednym telefonem, jednym
    kliknieciem myszki możesz załatwić konto - również walutowe, z dostępem gratis
    do dużej ilości bankomatów na terenie całego kraju, karty płatnicze (z
    przedłużonym terminem płatności lub kredytowe),kredyty mieszkaniowe, a także
    zainwetować swoje pieniądze w fundusze inwestycyjne wiodacego na rynku
    kapitałowym Towarzystwa. Jeśli brakuje Ci ubezpieczenia na życie bądź Twoje
    mieszkanie lub dom nie jest jeszcze ubezpieczone - też przedstawię Ci
    interesującą ofertę.
    Ofertą SPECJALNĄ dla wszystkich inwestorów w fundusze inwestycyjne jest
    podłączenie do specjalnej platformy cyfrowej, gdzie kazdego dnia można
    obserwować jak "pracują" pieniązki - GRATIS.
    Gwarantuję pomoc przy doborze portfela inwestycyjnego dopasowanego do
    indywidualnych potrzeb kazdego inwestora.To też GRATIS. Instytucja finansowa
    należy do grupy kapitałowej polsko-włoskiej.

    Wszystkich zainteresowanych proszę o kontakt na
    adres:j...@e...com.pl lub j...@o...pl

  • 2. Data: 2004-04-01 08:09:02
    Temat: Re: Ciekawa propozycja inwestycji
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    > Wszystkich zainteresowanych proszę o kontakt na
    > adres:j...@e...com.pl lub j...@o...pl
    Będzie sporo chętnych:
    j...@e...com.pl lub j...@o...pl
    j...@e...com.pl lub j...@o...pl
    j...@e...com.pl lub j...@o...pl
    j...@e...com.pl lub j...@o...pl
    j...@e...com.pl lub j...@o...pl
    j...@e...com.pl lub j...@o...pl

    a swoją drogą: nie macie tam w tym swoim 'towarzystwie' żadnych zasad co
    do niespamowania gup dyskusyjnych ?

    j...@e...com.pl lub j...@o...pl
    j...@e...com.pl lub j...@o...pl
    j...@e...com.pl lub j...@o...pl

    --
    ______
    Pozdrowienia

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....

  • 3. Data: 2004-04-01 08:52:39
    Od: MiKo <m...@n...pl>

    SebCz wrote:

    > Będzie sporo chętnych:
    > j...@e...com.pl lub j...@o...pl

    Masz na mysli wpisanie tych adresow na jakies popularne listy
    dyskusyjne? ;-)

    Miko

  • 4. Data: 2004-04-01 09:35:16
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik MiKo napisał:

    > Masz na mysli wpisanie tych adresow na jakies popularne listy
    > dyskusyjne? ;-)

    Samo sie wpisze. ;-)

    Bartol

  • 5. Data: 2004-04-01 10:19:17
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik woy napisał:

    > W artykule news:c4gno0$4md$2@inews.gazeta.pl,

    > I na pewno masz na myśli te adresy?
    > j...@e...com.pl lub j...@o...pl
    > j...@e...com.pl lub j...@o...pl
    > j...@e...com.pl lub j...@o...pl

    Tak, dokladnie te dwa:

    j...@e...com.pl lub j...@o...pl
    j...@e...com.pl lub j...@o...pl
    j...@e...com.pl lub j...@o...pl

    ;-)

    Bartol

  • 6. Data: 2004-04-01 10:20:39
    Od: "woy" <woy@gamgliwice.\ciach.to\rubikon.\oraz.to\pl>

    W artykule news:c4gno0$4md$2@inews.gazeta.pl,

> [...]

    z pamiętnika kadrowca:
    "Jestem blondynka, ale kumata!" [Magda H.]

  • 7. Data: 2004-04-01 11:23:41
    Od: "Tom" <r...@p...fm>

    j...@e...com.pl lub j...@o...pl
    j...@e...com.pl lub j...@o...pl
    j...@e...com.pl lub j...@o...pl
    j...@e...com.pl lub j...@o...pl
    j...@e...com.pl lub j...@o...pl
    j...@e...com.pl lub j...@o...pl
    j...@e...com.pl lub j...@o...pl
    j...@e...com.pl lub j...@o...pl
    j...@e...com.pl lub j...@o...pl
    j...@e...com.pl lub j...@o...pl
    j...@e...com.pl lub j...@o...pl
    j...@e...com.pl lub j...@o...pl
    j...@e...com.pl lub j...@o...pl
    j...@e...com.pl lub j...@o...pl
    j...@e...com.pl lub j...@o...pl
    j...@e...com.pl lub j...@o...pl
    j...@e...com.pl lub j...@o...pl
    j...@e...com.pl lub j...@o...pl
    j...@e...com.pl lub j...@o...pl
    j...@e...com.pl lub j...@o...pl
    j...@e...com.pl lub j...@o...pl
    j...@e...com.pl lub j...@o...pl
    j...@e...com.pl lub j...@o...pl
    j...@e...com.pl lub j...@o...pl

  • 8. Data: 2004-04-01 13:50:24
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Nie zaśmiecajcie grupy. Myślicie, że harvestery są "ślepe"? Jeśli nie
    złapią jednego adresu to tym bardziej 10. A jak złapią, to jeden adres
    wystarczy. Jak Wam przeszkadza ten spam to prześlij(cie) go do działu
    abuse Onetu a kopię wiadomości z pełnymi nagłówkami na grupę
    pl.internet.mordplik - a w temacie wiadomości wstaw(cie) wtedy znacznik
    [usenet]

    K.

  • 9. Data: 2004-04-01 18:24:17
    Od: "woy" <woy@gamgliwice.\ciach.to\rubikon.\oraz.to\pl>

    W artykule news:c4h6nk$80s$1@atlantis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): Krystek z adresu <k...@p...space.mailbox> napisał(a):

    > Nie zaśmiecajcie grupy. Myślicie, że harvestery są "ślepe"?

    My wiemy, ale dzisiaj 1 kwietnia, Świętej Głupawki...