  • Data: 2019-09-13 17:35:09
    Temat: Re: Chciwy Santander ;)
    Od: Wojtek <w...@m...mail.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/09/2019 14:31, szsz wrote:

    > a to Santander taki? czy może operator bankomatu?
    >
    > m.

    A to nie Santander jest operatorem?

    Przypadek Chilijski - tutaj w przypadku kart zagranicznych wybranie z
    bankomatu ma dodatkową opłatę pomiedzy 4000-6000CLP (22-33pln)
    niezależnie od kwoty, z górnym, dziennym limitem 200k CLP (chociaż
    ostatnio chyba podnieśli do 400k PLN).

    O dziwo "cashback" w sklepie jest zwolniony z opłaty (ale maksimum to
    50k CLP)

    Zapewne zagraniczne karty w Polsce są traktowane analogicznie.

    w.