  • 1. Data: 2004-01-20 14:03:19
    Temat: Chcesz poznać operatorki mLinii?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Chcesz poznać operatorki mLinii?

    nie wiem czy było, ale nawet jeśli to warto powtórzyć :)

    http://www.mbank.com.pl/ofertatygodnia/

    ciekawe jak to rozwiązano z prawnego punktu widzenia i czy mLinki mają
    dodatkowe honorarium :))

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2004-01-20 14:11:01
    Temat: Re: Chcesz poznać operatorki mLinii?
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > http://www.mbank.com.pl/ofertatygodnia/
    >
    > ciekawe jak to rozwiązano z prawnego punktu widzenia i czy mLinki mają

    Mysle, ze te mLinki, to takie wynajete tylko do zrobienia zdjec :)

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 3. Data: 2004-01-20 17:12:22
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Mysle, ze te mLinki, to takie wynajete tylko do zrobienia zdjec :)

    A nie koniecznie, znam całkiem duża firmę, która swoja kampanie reklamowa
    opartła na wizerunku _tylko_ pracowników firmy.

    Swoją drogą to niezła żenada w tym tygodniu, a nie oferta... IMHO.

    MAd Hat
    ter

  • 4. Data: 2004-01-20 17:57:40
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > A nie koniecznie, znam całkiem duża firmę, która swoja kampanie reklamowa
    > opartła na wizerunku _tylko_ pracowników firmy.

    Coloseum? :)

    Pozdr.,
    Piotr

  • 5. Data: 2004-01-20 18:04:18
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Lopez <l...@p...onet.pl> > Mysle, ze te mLinki, to
    takie wynajete tylko do zrobienia zdjec :)

    Nie wiesz co mowisz!
    mLinki ogladalem na wlasne oczy. Sa baaardzo fajne :)
    W koncu to Lodz... :D

  • 6. Data: 2004-01-20 19:12:05
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    1...@s...eurokoncept.com,
    Piotr <p...@c...cz>:

    > Coloseum? :)
    >
    > Pozdr.,
    > Piotr

    Np. Walmart

    --
    Robert

  • 7. Data: 2004-01-20 20:29:08
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:bujqj0$ckf$1@news.onet.pl...
> [...]
    > takie wynajete tylko do zrobienia zdjec :)
    >
    > Nie wiesz co mowisz!
    > mLinki ogladalem na wlasne oczy. Sa baaardzo fajne :)

    Pewnie na tym slynnym spotkaniu urodzinowym? Moze podstawione na ta okazje
    ;)

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 8. Data: 2004-01-20 21:23:41
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Lopez <l...@p...onet.pl> wrote:
    > Pewnie na tym slynnym spotkaniu urodzinowym? Moze podstawione na ta
    > okazje ;)

    eeeeee tam! :)
    Bylo na czym oko powiesic, oj bylo...

  • 9. Data: 2004-01-20 23:57:08
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Lopez" <l...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:buk32j$55r$1@news.onet.pl...

    > Pewnie na tym slynnym spotkaniu urodzinowym? Moze podstawione na ta okazje
    > ;)

    Trzeba było je wypytać z oferty i procedur. Jeśliby odpowiadały dobrze,
    znaczy, że to nie mogły być mLinki. ;-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl