  • 1. Data: 2003-02-24 19:46:41
    Temat: Chcą zabrać DOM prosze o pomoc!!!!
    Od: "Lukasz" <p...@o...pl>

    Zwracam się z prośbą o pomoc do wszystkich którzy tylko mogą mnie a w
    zasadzie rodzicom mojej jedynej Żabeczki udzielić. Sprawa wygląda
    następująco. Rodzice Żabeczki sprowadzili się do miejscowości X w roku 1991.
    Tato dostał pracę w Spółdzielni dokładnie nie wiem jakiej no i wzięli kredyt
    na kupno domu kwota 200 000 000 w zastaw musieli zostawić hipotekę.
    Oprocentowanie kredytu wynosiło wtedy 55%. (patrząc na to dzisiaj
    samobójstwo)

    Jak większość osób nie radzili sobie ze spłatą nawet odsetek wiec
    prawdopodobnie w roku 1993 odsetki wykupił z banku Skarb Państwa: była to
    kwota wartości około 16 000 zł. I wszystko na ten temat ucichło. Żadnych
    powiadomień o narastających odsetkach po prostu nic na ten temat. Wiec tato
    spłacał tak jak to było tylko możliwe podstawę kredytu w banku. Jednak jak
    może sobie poradzić rodzina która nie ma żadnego źródła dochodu od kilku lat
    ze spłata kredytu. No nic udało im się przez ten okres wpłacić do banku
    około 40 000 PLN. Dzisiaj bank chce sprzedać dług w wysokości 28 000 zł
    firmie windykacyjnej. Ja chciałem wykupić ich dług a tu co?? Dowiadujemy się
    że owszem mogę spłacić za nich kredyt w banku ale zadłużenie w Skarbie
    Państwa urosło do 100 000 PLN!!!!!!!!!!!! wiec i tak nie można odzyskać
    hipoteki. Ja mogę jedynie pozwolić sobie na spłatę kwoty około 30 000 zł
    to wszystkie pieniądze jakie posiadam moje zabezpieczenie życiowe). Bardzo
    chciałbym im jakoś pomóc. Sprawa jest pilna ponieważ w piątek dług przejmuje
    firma windykacyjna. Jest to wszystko co posiadają dziesięć lat ciężkiej
    pracy żadnych przekrętów a państwo w ten sposób się im odpłaca. Jeżeli
    stracą ten dom to ja nie chcę być Polakiem to hańba nie dla nich tylko dla
    państwa że nie potrafi się zaopiekować swoimi obywatelami. Na koniec proszę
    wszystkich którzy chcą sobie żartować o powstrzymanie się. Jeżeli ktoś z was
    zna dobrze prawo bankowe, windykacyjne proszę o pomoc. Jeżeli natomiast
    widzi realną szanse uratowania całego dobytku proszę o kontakt na mój e-mail
    p...@o...pl lub na telefon Żabci 503 375 044.

    Dziękuję.

  • 2. Data: 2003-02-24 22:45:29
    Temat: Re: Chcą zabrać DOM prosze o pomoc!!!!
    Od: Krystek <k...@s...pl>

    Dnia 03-02-24 20:46, Lukasz napisał:
> [...]
    natomiast
    > widzi realną szanse uratowania całego dobytku proszę o kontakt na mój e-mail

    A może by tak do jakiejś kancelarii prawnej? Popytaj lepiej na grupie
    dyskusyjnej prawników - pl.soc.prawo . Może Ci coś doradzą w tej sprawie.

    Pozdrawiam,

    K.