  • 1. Data: 2003-02-24 18:39:58
    Temat: szczegolowy wyciag z mbanku
    Od: rafal23 <w...@p...fm>

    Czy jest jakis sposob by latwo uzyskac spis przelewow przychodacych (i
    moze wychodzacych) z mojego mbiznes konta w mbaku?
    Mozna sobie zamowic na papierze wyciag, ale tam nei jest napisane od
    kogo to byl przelew... :((

  • 2. Data: 2003-02-24 21:37:03
    Temat: Re: szczegolowy wyciag z mbanku
    Od: "Thornel" <p...@n...poczta.onet.pl>

    Uzytkownik "rafal23" <w...@p...fm> napisal w wiadomosci

> [...]
    > moze wychodzacych) z mojego mbiznes konta w mbaku?
    > Mozna sobie zamowic na papierze wyciag, ale tam nei jest napisane od

    A moze jakis program do obslugi mBanku??
    Polecam:
    http://tgsoft.pl/mbank_ex.htm

    Pozdrawiam
    Thornel

  • 3. Data: 2003-02-28 17:50:50
    Od: rafal23 <w...@p...fm>

    On Mon, 24 Feb 2003 22:37:03 +0100, "Thornel"

    >A moze jakis program do obslugi mBanku??
    >Polecam:
    >http://tgsoft.pl/mbank_ex.htm

    taa, wlaszcza ze dla mbiznes jescze go nie ma :)

  • 4. Data: 2003-03-01 11:05:28
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Thornel <p...@n...poczta.onet.pl> napisał w

    > A moze jakis program do obslugi mBanku??
    > Polecam:
    > http://tgsoft.pl/mbank_ex.htm

    Program jest bardzo użyteczny, ma jednak istotną wadę: trzeba do niego
    ze strony mBanku ściągnąć szczegóły wszystkich operacji. O ile
    otwieranie okna ze szczegółami operacji trwa tylko kilka sekund, to
    potem powrót do okna z listą operacji trwa od 35 do nawet 70 sekund, co
    przy większej ilości operacji może zniechęcić każdego.
    Zaproponowałem autorowi, aby program zamiast zmieniać zawartość okna,
    raczej otwierał nowe okno ze szczegółami operacji, które po wczytaniu
    jego zawartości do programu byłoby po prostu zamykane, co pozwoliłoby w
    sposób zasadniczy przyspieszyć wczytywanie danych do programu.
    Autor obiecał zastosować to w następnej wersji programu, ale pomimo
    upływu miesiąca czasu nic o nowej wersji programu nie słychać :(

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 5. Data: 2003-03-01 12:21:27
    Od: "Tadeusz Golebiowski" <t...@n...onet.pl>

    > Program jest bardzo użyteczny, ma jednak istotną wadę: trzeba do niego
    > ze strony mBanku ściągnąć szczegóły wszystkich operacji.

    To akurat jest zaleta. Mając szczegóły wszystkich operacji u siebie w
    komputerze, możemy w każdej chwili wydrukować potwierdzenie, wyszukać
    odpowiednią informację, zrobić zestawienie bez łączenia się z Internetem i
    systemem mBanku.

    > O ile otwieranie okna ze szczegółami operacji trwa tylko kilka sekund, to
    > potem powrót do okna z listą operacji trwa od 35 do nawet 70 sekund, co
    > przy większej ilości operacji może zniechęcić każdego.

    Nie jest to winą programu, lecz szybkości połączeń internetowych i specyfiki
    systemu mBank. Proszę zrobić to samo bezpośrednio w IE, a efekt będzie taki
    sam. Rozwiązaniem tego problemu jest podanie zakresu z krótkiego okresu
    czasu. Po wczytaniu wyciągów z danego okresu, podajemy następny (krótki)
    itd.
    Należy jednak podkreślić, że jest to operacja jednorazowa do wczytania
    "starych, zaległych" wyciągów. W trakcie bieżącej pracy wczytujemy wyciągi
    już z aktualnego okresu, który przecież nie jest duży, więc i szybkość jest
    zadowalająca.

> [...]
    > jego zawartości do programu byłoby po prostu zamykane, co pozwoliłoby w
    > sposób zasadniczy przyspieszyć wczytywanie danych do programu.

    Próba otwarcia szczegółów w drugiej kopii IE, podając wygenerowany adres URL
    z pierwszego okna, kończy się błędem o niezgodności sesji. Jest to
    wewnętrzne zabezpieczenie mBanku przed włączeniem się do bieżącej sesji. I
    jest to zrozumiałe. Tak więc póki co, jest problem techniczny...

    Tadeusz Gołębiowski
    http://www.tgsoft.pl

    p.s.
    W sprawie programu proszę o kontakt poprzez naszą grupę

  • 6. Data: 2003-03-01 22:54:12
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Tadeusz Golebiowski <t...@n...onet.pl> napisał w

> [...]
    > Jest to wewnętrzne zabezpieczenie mBanku przed włączeniem się do
    > bieżącej sesji. I jest to zrozumiałe. Tak więc póki co, jest problem

    Ja zawsze przeglądam szczegóły operacji otwierając drugie okno IE i
    nigdy żaden błąd mi się nie pojawił! Po prostu klikam daną operację z
    wciśniętym klawiszem [Shift] i bezproblemowo otwiera mi się następne
    okno.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 7. Data: 2003-03-04 11:16:42
    Od: Rafal Wozniak <n...@r...wozniak.name>

> [...]
    > potem powrót do okna z listą operacji trwa od 35 do nawet 70 sekund, co
    > przy większej ilości operacji może zniechęcić każdego.

    wybierz prawy przycisk i wstecz. Jest krócej i działa.

  • 8. Data: 2003-03-04 20:03:21
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Rafal Wozniak <n...@r...wozniak.name> napisał w
    04:

    > wybierz prawy przycisk i wstecz. Jest krócej i działa.

    Faktycznie działa i jest bez porównania szybciej!
    Dzięki!

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 9. Data: 2003-03-05 14:46:38
    Od: 6...@e...pl

    Dzień dobry/Dobry wieczór,

    przeczytałem cały wątek i jestem przekonany, że znam lekarstwo na Państwa
    problemy. Jest nim program ePortfel 1.3. Aktualna wersja to 1.2.6.beta. Proszę
    się nie kierować słowem "beta" - to nie MS :). W tym przypadku słowo beta
    bardziej oznacza ciągłe rozwijanie programu. Przypuszam, że wersja 1.3 też
    będzie z "przyrostkiem" beta. Program jest freeware for all :). Dostępny jest w
    wersji windows jak i linux :). Proponuję, jednak się wstrzymać do wersji 1.3
    (nowa wersja będzie się drastycznie różnić pod względem funkcjonalności), aby
    nie nabrać uprzedzeń. Program jest napisany w Javie. Osoby niecierpliwe
    zapraszam na

    www.ePortfel.com, szczególnie zachęcam do zarejestrowania się na forum :)

    ----
    Narcyz Kielar