    From: "Marcin K." <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Cetelem ray 0% w RTV EURo AGD na co uwazac
    Date: Fri, 17 Jul 2009 02:36:11 -0700 (PDT)

    On 17 Lip, 10:23, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:
    > Na co uwazac?
    > jakie zapisy nalezy zakwestionowac i zostana wtedy zmienione?
    > Jakie kruczki nalezy wychwycic , zeby nie ponosic dodatkwoych kosztow
    > poza samymi ratami.

    "Obowiazkowe" ubezpieczenie. Typowy chwyt sprzedawcow. Kategorycznie
    odmawiaj.
    Bardzo prawdopodobne ze ten kredyt to tak naprawde karta kredytowa.
    Upewnij sie ze bezplatna w calym okresie umowy. Np w MediaMarkt karta
    GEMoney wydawana przy kredytach 0% jest bezplatna jesli tylko jej sie
    nie aktywuje. Ale po aktywowaniu pobieraja jakies kosmiczne oplaty.
    Poza ty dokladnie sprawdz kwote raty razy ich ilosc. Jesli wyjdzie
    wiecej niz cena sprzetu znaczy sie ze cos doliczyli. Dopytaj co i
    zrezygnuj bo na pewno nie jest to obowiazkowe.

    > jakie problemy sa w trakcie splat? Slyszalem o zbyt poznym przysylaniu
    > umowy z numerem konta do splat.

    W umowie (egzpemplarz jeden powiniens dostac od razu) powinienes miec
    numer rachunku i termin pierwszej raty i nawet jesli nie przysla
    druczkow to i tak mozesz wplacic rate.

    > W jakim przypadku lepiej calkiem zrezygnowac z akupu?

    Poszukaj wymarzonego sprzetu w jakims sklepie internetowym. moze sie
    okazac ze w super promocji na raty 0% jest on iles tam drozszy niz w
    necie. Policz czy bardziej ci sie oplaca kupic na te raty czy moze
    zaplacic np. karta

    > mam bardzo duzo oporow przed cetelem i sygma - taki ebanki
    > szczegolnego nadzoru....

    Ja mailem do czynienia jakis rok czy 2 lata temy z Sygma i KK Real.
    Zadnych problemow nie doswiadczylem ani z dodatkowymi kosztami czy
    rozwiazaniem umowy.