    From: AP <c...@e...dyndns.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Certyfikaty Elektroniczne a banki
    <cudroj$tuo$1@shodan.interia.pl>
    Date: Wed, 09 Feb 2005 20:46:33 GMT

    In article <cudroj$tuo$1@shodan.interia.pl>,
    T...@i...pl says...
    > AP (news:MPG.1c742e506c5415a0989857@news.dallas.sbcglob
    al.net)

    > Do czasu rozpowszechnienia biometryki - zapomnij. Zawsze gdzieś pojawi się
    > PIN.

    Nie... nie zrozumiales mnie ... oczywiscie, jesli chodzi o certyfikat
    kwalifikowany to tez musisz wpisac haslo/PIN aby podpisac dokument.
    Chodzi mi o fakt, ze chyba hmm... bardziej legalnie rozpoznawalny bylby
    podpis kwalifikowany niz tranzakcja dokonana przy pomocy "wynalazku"
    bankowego (jakby to nie nazywac... haslami jednorazowymi... kluczami
    prywatnymi lub innimi obecnymi rozwiazaniami)

    Dodatkowo ... jesli chodzi o plus certyfikatu kwalifkowanego - to jeden
    wystarczylby na kontakty ze wszystkimi bankami (oczywiscie pod
    warunkiem, ze te banki akceptowalyby go)

    AP