  • 1. Data: 2004-01-28 08:55:08
    Temat: Cenzura M-Banku !!!
    Od: <h...@N...gazeta.pl>

    Ponieważ M-Bank zamknął M-forum (OCZYWISTA CENZURA ZWIĄZANA Z WYGŁASZANYMI
    TAM OPINIAMI KLIENTÓW), proponuję wyrażanie opini na temat żałosności tego
    banku na liście dyskusyjnej. To chyba nawet bardziej wkur*i M-Bank. A tego
    forum już nie zamkną!!!

  • 2. Data: 2004-01-28 08:59:38
    Temat: Re: Cenzura M-Banku !!!
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik <h...@N...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > temat żałosności tego banku na liście dyskusyjnej. To chyba nawet
    > bardziej wkur*i M-Bank. A tego forum już nie zamkną!!!

    Tylko nie tutaj. Blagam! Juz i tak tylko zagladam nie czytajac!!!!
    Sio!

  • 3. Data: 2004-01-28 09:01:35
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    h...@N...gazeta.pl wrote:

> [...]
    > banku na liście dyskusyjnej. To chyba nawet bardziej wkur*i M-Bank. A tego

    znaczy ze tu chcesz to wyglaszac czy u nich na stronie? tutaj mozesz
    sobie darwoac bo bardziej userow innych szlak trafi i PLONKI poleca :-)

    --
    GideoN

    Usun [NOSPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 4. Data: 2004-01-28 09:05:48
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bv7tdb$fsl$...@i...gazeta.pl,
    Użytkownik <h...@N...gazeta.pl>:

    > proponuję wyrażanie opini na
    > temat żałosności tego banku na liście dyskusyjnej

    Proponuje zebys sobie poplakal w jasiek

    --
    Robert

  • 5. Data: 2004-01-28 09:06:03
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > banku na liście dyskusyjnej. To chyba nawet bardziej wkur*i M-Bank. A tego

    Spieprzaj dziadu.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 6. Data: 2004-01-28 09:07:09
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Spieprzaj dziadu.

    widze ze kolega chce obecne zawirowania na rynku bankowym wykorzystac i
    na prezydenta jakiegos sie wkrecic?? :-)

  • 7. Data: 2004-01-28 09:15:35
    Od: "Piotr Holda \(usun z adresu co niepotrzebne\)" <p...@w...pl>

    GideoN z adresu: <gideon@[NOSPAM]npnet.org> napisal(a):

    > widze ze kolega chce obecne zawirowania na rynku bankowym wykorzystac
    > i na prezydenta jakiegos sie wkrecic?? :-)

    On tylko mu powiedzial, zeby sobie poszedl ;)

    --
    *Pozdrawiam*
    *Piotr Holda*

  • 8. Data: 2004-01-28 09:17:32
    Od: "Cpt.Nemo" <c...@p...pl>

    Użytkownik <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Ponieważ M-Bank zamknął M-forum (OCZYWISTA CENZURA ZWIĄZANA Z
    WYGŁASZANYMI
    > TAM OPINIAMI KLIENTÓW),

    Dziwi mnie jak Banki w ciagu dziesieciolecia potrafily zmienic
    mentalnosc ludzi :)))))))
    Do 10 lat temu banki byly bezplatne i dawaly dosc wysokie odsetki,
    przelewy i inne operacje przewaznie byly bezplatne, za przelewy itp do
    innych bankow placilo sie niewielkie pieniadze. Banki zachodznie
    dzialaly podobnie aczkolwiek oprocentowanie bylo znacznie nizsze. Dzis ,
    na skutek kampanii bankow, mlodzi uwierzyli ze bank robi laske ze
    przechowuje nasze pieniadze, ze odsetki od kwot mniejszych od 5000 wcale
    sie nie naleza i ze nalezy jeszcze placic bankowi za przechowywanie
    pieniedzy. Nie tylko uwierzyli ale i innych przekonuja :)
    Dzieki temu bankowcy moga sobie pozwolic na pensje zarzadu w okolicach
    50 tys/mc a czesto i wyzsze. Rozbawiajace jest jak duza czesc ludzi
    chetnie wpycha smokowi leb w paszcze :))

    pozdrawiam, leszek

  • 9. Data: 2004-01-28 09:55:44
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "Cpt.Nemo" <c...@p...pl> napisał w wiadomości
    [ciach]
    > przelewy i inne operacje przewaznie byly bezplatne, za przelewy itp do
    > innych bankow placilo sie niewielkie pieniadze.

    Tia... A przelew Sybirem "szedł" 2 tygodnie...

> [...]
    > przechowuje nasze pieniadze, ze odsetki od kwot mniejszych od 5000 wcale
    > sie nie naleza i ze nalezy jeszcze placic bankowi za przechowywanie

    XXI wiek... :-)

> [...]
    > 50 tys/mc a czesto i wyzsze. Rozbawiajace jest jak duza czesc ludzi
    > chetnie wpycha smokowi leb w paszcze :))

    Bo świat się kręci wokół pieniądza...
    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]
    [Nie "masz" Novell-a, tylko NetWare...

  • 10. Data: 2004-01-28 09:58:05
    Od: maciej <k...@d...waw.pl>

    "Cpt.Nemo" wrote:

    ech te braki ogonkow:
    mlodzi uwierzyli ze bank robi laske
    hmmmmm rozumiem w banku marmurkowym ale virtualnie a pfuj
    Rozbawiajace jest jak duza czesc ludzi
    > chetnie wpycha smokowi leb w paszcze :))

    no ale tu to juz jednoznacznie kolega optuje za seksem oralnym i to z
    gadem

    BTW poniewaz nigdy nie bylem klientem mbanku to nie czytalem forum. A
    widze ze ominelo mnie wiele roznych rozniastych goracych "dyskusji" -
    sadzac po reakcjach grupowiczow na post inicjujacy teb watek

    maciek