  • 1. Data: 2007-01-08 20:32:46
    Temat: Ceny mieszkań Wawa...
    Od: "Paweł" <p...@t...to>

    Obserwuję ceny mieszkań w swojej okolicy,
    bo siostra chce coś kupić. Od prawie 2 miesięcy
    ceny stoją w miejscu, podaż na rynku wtórnym
    jest dosyć duża z astronomicznymi cenami.
    Widać, że ludzie kupili mieszkania i chcą szybko
    zrealizować zyski ( zarobić ). Zdolność kredytowa ludzi
    mocno zmalała przy takich cenach. Jest szansa,
    że ceny pójdą w dół ? Mam wrażenie,
    że cała ta sytuacja to nakręcanie koniunktury
    dla banków, deweloperów i tych co jakiś czas temu
    zainwestowali w nieruchomości...

  • 2. Data: 2007-01-09 06:26:11
    Temat: Re: Ceny mieszkań Wawa...
    Od: "Robert.Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Paweł" <p...@t...to> napisał w wiadomości
> [...]
    > zrealizować zyski ( zarobić ). Zdolność kredytowa ludzi
    > mocno zmalała przy takich cenach. Jest szansa,

    raczej niewiele
    no chyba, że złapiesz tzw. okazję

  • 3. Data: 2007-01-09 10:13:14
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Paweł wrote:
    > Jest szansa,
    > że ceny pójdą w dół ?

    Teraz chyba nie, ale za 2-3 lata czemu nie.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2007-01-09 10:32:44
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 09.01.2007 Mithos <f...@a...pl> napisał/a:

    > Teraz chyba nie, ale za 2-3 lata czemu nie.

    Tylko z innego pułapu :)
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 5. Data: 2007-01-09 10:42:51
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Chwilowo krótkoterminowy kapitał spekulacyjny może rzucić się na Rumunię i Bułgarię.
    JaC

    It has removed 2879 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!

  • 6. Data: 2007-01-09 10:51:01
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Samotnik wrote:
    > Tylko z innego pułapu :)

    Tyle, ze teraz to ten pulap juz nie pojdzie w gore o 200%.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2007-01-12 23:50:13
    Od: "Seba_Fan" <S...@p...onet.Skasuj-to.pl>

    pamietaj ze nie wszyscy co kupili mieszkania na handel moga teraz sprzedawac

  • 8. Data: 2007-01-15 17:17:24
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Swoją drogą, jak jest opodatkowany zysk z odpłatnego zbycia 'udziału' (czyli jeszcze
    przed podpisaniem aktu
    notarialnego) ?
    JaC

    > pamietaj ze nie wszyscy co kupili mieszkania na handel moga teraz sprzedawac

    It has removed 2894 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!

  • 9. Data: 2007-01-21 18:19:27
    Od: "Seba_Fan" <S...@p...onet.Skasuj-to.pl>

    Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości
    > Swoją drogą, jak jest opodatkowany zysk z odpłatnego zbycia 'udziału'
    > (czyli jeszcze przed podpisaniem aktu
    > notarialnego) ?
    nie wiem o co Ci chodzi, ale jesli rozumiem to 5 lat po mozesz sprzedac bez
    placenia podatku

  • 10. Data: 2007-01-22 08:10:18
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Pytam o zysk ze sprzedaży 'udziału', czyli jak jest opodatkowane odstępne.
    Masz umowę przedwstępną z deweloperem, ale jeszcze przed podpisaniem umowy
    przenoszącej własnośc lokalu
    zbywasz/odstępujesz/wskazujesz/cedujesz swoje prawa osobie trzeciej.
    Ciekawi mnie, jak się ten zysk deklaruje, i jak urzedy skarbowe to opodatkowuja.
    JaC

    It has removed 2946 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!