  • Data: 2003-06-09 21:06:49
    Temat: Re: Centrum Visa i Lukas Bank (KK)
    Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    s...@1...acn.waw.
    pl,
    Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>:

    > Nie jest na korzyść, bo znacznie pomniejsza mi limit (dwa drogie
    > bilety lotnicze wykorzystują prawie cały limit), wyjeżdżam na wakacje
    > i może okazać się nagle, że nie mogę korzystać z karty.

    Na razie nic Ci nie pomniejsza, skoro nie jest rozliczona. Ale rozumiem, ze
    obawiasz sie, ze nieoczekiwanie pomniejszy. W takim razie jak napisalem JUZ
    DZISIAJ PRZELEJ NA KONTO KARTY KREDYTOWEJ kwote zaplaty za bilet.

    > Czy coś mogę zrobić, czy rację ma bank, a ja przed wyjazdem mam sobie
    > napchać dolarów do skarpetek, a kartę (którą mam wykupioną głównie z
    > powodu wyjazdów zagranicznych) mam zostawić w domu?

    Po prostu przelej tyle pieniedzy, ile bedziesz potrzebowac, na rachunek
    karty. Moze to byc dowolna suma.

    > Do końca okresu
    > rozliczeniowego został tydzień, napięcie rośnie więc z każdą godziną,
    > po 2 razy dziennie sprawdzam saldo karty i gdzieś mam taką kartę.

    Patrz wyzej, niepotrzebnie sie stresujesz.

    --
    Robert